Gå til innhold

andre som har en liten dråpe med blod i trusa av og til?


line_mor

Anbefalte innlegg

jeg har hatt det i hele svng, har ikke funnet noe grunn til det, har heller ikke sagt det til jordmor for det er så lite,men skal ta det opp på kontroll nå, ser bare at det har kommet en dråpe med blod i trusa,men er ikke noe når jeg tørker meg, godt dette er over snart,så vi slipper å bekynre oss,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Så lenge det ikke er friskt "dryppende" blod og ingenting når du tørker deg er det som regel ikke farlig heller. Jeg hadde noen slike "småblødninger" i fjor og har også hatt det under dette svangerskapet...Jordmor ba meg om å ta det rolig, slappe av og ikke springe lange turer, løfte tungt etc. Men, utover det var det ikke noe spesielt som måtte gjøres eller tas hensyn til. Har vært på noen ul i dette svangerskapet og de har ikke kunnet se noe unormalt. Men, vil samtidig si at ethvert svangerskap er individuelt og at råd fra jordmor til meg ikke nødvendigvis betyr at det samme gjelder for deg. Så gjør som du har tenkt også....nevn det på neste kontroll du skal på. :) Lykke til videre i innspurten av svangerskapet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...