Gå til innhold

når man er i en barselgruppe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle i min gruppe ber hjem til seg en gang i uka..jeg har ikke hatt noen hos meg enda, bor hos en i fam da leiligheten vår er under oppussing en god stund..

Å jeg vil ikke be noen hit..er så stygt her ikke våre møbletr ting osv.

er d teit av meg å ikke be noen hit?orker ikke forsvare alt rotet som ikke er mitt osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er teit. Er jo bare å si at du for øyeblikket ikke bor hjemme p.g.a oppussing. Tror de fleste vil ha forståelse for det.

Skrevet

Tror nok ikke de bryr seg om hvor stygt det er jeg, du forteller det jo bare på forhånd at det ikke er ditt. Server noe godt og vær blid vertinne uten å kommentere noe i huset. Temaet er jo babyene uansett vettu ;-)

Skrevet

Kan du ikke bare si til dem at du bor hos et fam med pga at din leilighet pusses opp og at du kommer til å be de på barseltreff når du får flyttet inn i leiligheten igjen......?

Skrevet

Jeg syns ikke det hvis du forklarer situasjonen. Bodde selv høyt oppe i en blokk uten heis og uten noe sted å sette vogner, med ganske lite plass, så jeg hadde tenkt å si at jeg ikke kunne ha gruppe før vi hadde flyttet. Nå ble det ikke til at vi dro hjem til hverandre i begynnelsen da, men likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...