Gå til innhold

Ursofak mot svangerskapskløe, noen erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper det?? Jeg har vært til kontroll på sykehuset idag pga av at leverprøvene ikke er bra, og skulle prøve disse tablettene... Noen som har erfaring med de?? Hjalp de mot kløen?? Og mot leververdiene?? BLir snart gal av kløen!! Får jo ikke sove lenger nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gått på de. Jeg ble veldig dårlig i magen, så jeg sluttet på dem. Jeg synes ikke de hjalp så veldig, men gikk ikke så lenge på dem. Jeg fikk fødselen satt igang siden jeg ble så dårlig av tablettene. Kommer vel litt ann på hvor lenge du har igjen. Jeg ble innlagt i uke 37+0 og satt igang 38+0.

Håper kløen roer seg - føler med deg, det er helt forferdelig!!

Skrevet

Takk for svar... Jeg håper også at de virker...Uff...blir gal av denne kløen nå!! Hatt den et par uker og blir bare verre... Jeg er uke 35+4 nå...så litt tidlig å bli satt igang ennå, men håper de gjør det hvis tablettene ikke hjelper og kløen ikke gir seg...

Skrevet

Dette er mitt 3. svangerskap med svangerskapskløe og har brukt ursofalk hver gang. DE HJELPER for meg, kløen forsvinner nesten helt. Jeg har ikke blitt dårlig i magen og har tatt stor dose. 250 mg x 6 tab pr dag.

Galle- og leververdiene mine har vært SKYHØYE!

Galleverdien skal ligge under 7 - min har vært oppe i 100 og etter denne sterke dosen er nå verdiene nede igjen i 13.

Leververdiene har også sunket betraktelig etter bruk av ursofalk.

Sannsynligheten for å få svangerskapskløe igjen når en først har hatt det en gang er dessverre stor....

Vær obs på at du kanskje skal ta K-vitamin (uregistrert preperat i Norge som fåes på resept) i tillegg, for å hindre blødning etter fødsel siden leveren din har vært belastet.

Jeg skal settes i gang i uke 38.

Masse lykke til. Håper tab virker for deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...