IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 venter dere før dere setter opp utstyr til babyen f.eks seng vugge og annet små ting, har litt under 6 uker igjen til termin, begynner og bli litt utålmodig hehe
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 "rødme" jeg er nå 25 fullgåtte og har allerede : - sprinkelseng (hadde fra før, eneste jeg hadde også siden jeg solgte alt annet ) - vogn - voksi-pose - baby bjørn vippestol - lammeskinn - dun-dyne til både seng og vogn - sengtøy - bilstol - leker (hadde fra før) - ny madrass - litt klær Trenger en del småting til som: - stelleveske - myggnett - regntrekk - stellebord (skal kjøpe på ikea) - stellematte til stellebordet - sprinkelbeskytter - babycall med skjerm - dunpose til bilstolen - ullklær - litt mere vanlige klær Og sikkert andre småting ... Greit å kjøpe litt og litt, det blir jammen dyrt nok
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Kremt "rødme" igjen, trodde det sto hva vi hadde kjøpt inn
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 hehe går bra det vettu, jeg også har det meste fra før, siden jeg har en gutt fra før men klør virkelig i finga til og få satt det opp ,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå