Gå til innhold

Omvisning på KK i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var fint å få se hvordan det ser ut der, spesielt Storken lurte jeg på hvordan så ut. Det rommet vi fikk se der var stort og fint, med eget bad med badekar. Nede på føden var det kun et av de små rommene som var ledig, men jeg syntes ikke det var så lite som de skulle ha det til. Var en helt ny fødeseng som sto der inne og den så jo fancy ut. Nede på føden er det to rom som har badekar på rommet, ellers er det et felles badekar som man må rullere på ute i selve avdelingen. Er jo kjipt med do på gangen da, men kanskje man ikke må så mye på do under fødselen om man tømmer seg godt på forhånd? Var ikke så slitt og gammelt der som jeg hadde frykta (har jobbet litt på gyn2 og der er det temmelig slitt!). Det som også slo meg var at det var veldig stille der sselv om så og si alle fødestuene var opptatt. Er jo sykepleier på HUS selv og er vant til frenetisk aktivitet i gangene, men her var det kun en og annen jordmor som tuslet rundt. Barsel fikk vi ikke komme inn på, heller ikke operasjonsstua.

Må legge til at de holder på å pusse opp fasaden der nå så man må gå inn nede bak huset (i underetasjen) og ikke inn hovedinngangen på forsida (enn så lenge i alle fall).

Jeg må si jeg er mer positiv til KK nå enn før omvisningen. Håper virkelig på badekar på Storken ettersom vi ikke har badekar hjemme. Men bor 10 min unna sykehuset (med bil) så er vel en av de som uansett blir sendt hjem igjen hvis det ikke er skikkelig i gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for oppdatering :-)

Jeg har også lyst på Storken, utifra det jeg har hørt, men betryggende å vite at det er fin på føden også :-) Håper på badekar, og er vel kjekkere å ha et på rommet enn å rullere ute på gangen hihi.

Skrevet

eg har vært på barsel i andre etasje (vet ikke no om det er barsel 1, 2 eller hva)

det er en lang gang med rom. Der jeg var på besøk for 4 mnd. siden. Det var et lite men koselig rom i hjørnet med to senger.

Det var lite folk i gangene der og, venninne mi klagde på at det var lite hjelp å få der når det gjald stell av barn og å få til amming.

ps. eg vil gjerne på omvisning også, hvem tar jeg kontakt med??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...