Gå til innhold

tips til svigermor sin 60årsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho e veldig "ungdommelig og sprek", men kle og fjellutstyr har ho alltid fått, så det må vi prøve å unngå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med gavekort til frisør,massasje,ansiktsbehandling.......?!!?? D synes i hvertfall min mor er topp å få..............

Skrevet

hmm, ja det var ingen dårlig ide :))

Skrevet

Om du har pc og digitale bilder: Lag en fotobok! Kan lages og bestilles på nett på www.japanphoto.no (finnes mange andre og, men de er best synes jeg). Overkommelig pris er det og, jeg betalte 700,- for en svær bok (30x30 cm) med 50-60 sider tror jeg. De blir kjempefine, og du kan forme dem som du vil selv, eller lage et automatisk forslag.

Og kanskje kan alle barna hennes (om hun har flere) slå seg sammen og lage felles med bilder av alle familiene.

Hele familien vår var i syden en uke da pappa ble 60, og i etterkant laget vi en bok til ham, med bilder fra turen. Han ble kjempeglad, har den liggende fremme og ser masse i den, og viser den frem. Og kjæresten min fikk en sånn av meg til jul, med masse bilder fra vårt første år sammen. Den har vi liggende fremme og ser masse i den, hjelper oss å mimre om gode stunder og ferier da vi var nyforelsket:) Han og ble kjempeglad, og svigers, som var der da han åpnet, viste boken frem til alle som kom på besøk. Tar noen få timer å lage alt etter som hvor nøye du er - tar ca 10 dager å bestille.

Dette ble jo langt, men som du skjønner: en hit her hos meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...