dyp og indelig lykke x 2 Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 gutten min er 17 mnd og går i en kjempekoselig familie bhg med 12 barn på samme alder. etter sommerferien har det startet en liten jente på 8 mnd...............!!!!! det er HELT hårreisende etter min mening. så små barn har ikke noe å gjøre i bhg. det skal sies at jeg ikke vet noe om årsakene til dette, det kan være mange formildende omstendigheter, men herregud så lita den vesle jenta er... stakkars....
Nangiliama Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Dersom foreldrene er studenter feks, så har de kanskje ikke noe valg... Desverre.. - Eller andre grunner som at man ikke har opptjent rett til fødselspenger utenom egnagsstønad.. Enig i at det ikke er ideelt, men må man så må man..
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Hei! Vår datter startet i barnehage da hun var 9 mnd, da var permisjonen vår over. Vi var dessuten kommet til augustmnd og neste opptak for barnehage hadde da vært januar. Hun har langt fra tatt skade av det, hun er heller forann i utvikling i forhold til jevngamle. Ta det helt med ro, det går helt sikkert bra.
Akasha79r Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 det er mange andre land der ungene begynner i barnehage enda tidligere og ingen som får skade av det. foreldrene har vel sine grunner...
Mammaioktober Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Noen er ikke like priviligerte, og har ikke annet valg... Kommer til å bli sånn for meg, dersom ikke pappa kan ha henne...
Duddlidu Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Det er nok en grunn til at de har valgt å gjøre det slik tenker jeg ja. Og så tenker jeg jo litt at en sånn lita jente sikkert får bøttevis med god oppmerksomhet og kos av de som jobber i barnehagen. Alltid litt ekstra stas med minstemann på en avdeling. (Selv om de andre barna også selvfølgelig skal få myye oppmerksomhet og kos også). Det går nok bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå