Gå til innhold

bim treff i bodø??


*silje* jente 09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Står i dn ukesoversikten i AN. Mener det er tirsdager kl 1900 på kafe kafka hvis jeg ikke tar så veldig feil. Har ikke vært der selv da jeg ikke kjenner noen noen i Bodø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei:) har du planer om å dra dit?? tenkte kansje å dra for å bli litt kjent. kjenner heller ingen i bodø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her egentlig veldig lyst samtidig som jeg egentlig ikke vet hvordan jentene reagere om det bare møter opp en ny.. Litt sjenert av meg sånn sett hvis d blir mye folk, Har prøvd å komme i kontakt med folk via BiM men virker ikke helt som det er noen som vil stifte bekjentsskap :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg kommer fra Bodø og har nettopp flyttet tilbake etter et opphold i Trondheim. Tenkte meg på BIM treff neste tirs ( må se litt an..er syk nå), men garantert bra form til da. Satser på å treffe noen andre gravide da. Hva med at vi planlegger å møtes da? :)

 

Januar spire på meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er med på den jeg i vertfall:) kan kansje ikke bli med på bim treff nå på tirsdag, men blir med neste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sende meg MSN adressen din hvis du har lyst. Lettere å avtale å bli kjent der enn her offentlig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er som det blir sagt her BIM treff i Bodø på tirsdager klokka 19.00 på Kafka. Men jeg lurer litt på om det er mange som pleier å gå dit? For tre uker siden '(tror jeg) så hadde jeg tenkt å treffe noen der, men ble sittende i tre kvarter uten at det dukket opp noen.Litt kjipt ja :/. Så hadde vært kjempehyggelig å blitt enig med noen om å dra dit :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...