Gå til innhold

bim treff i bodø??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er bim treff i bodø, og evt når og hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står i dn ukesoversikten i AN. Mener det er tirsdager kl 1900 på kafe kafka hvis jeg ikke tar så veldig feil. Har ikke vært der selv da jeg ikke kjenner noen noen i Bodø

Skrevet

okei:) har du planer om å dra dit?? tenkte kansje å dra for å bli litt kjent. kjenner heller ingen i bodø.

Skrevet

Her egentlig veldig lyst samtidig som jeg egentlig ikke vet hvordan jentene reagere om det bare møter opp en ny.. Litt sjenert av meg sånn sett hvis d blir mye folk, Har prøvd å komme i kontakt med folk via BiM men virker ikke helt som det er noen som vil stifte bekjentsskap :P

Skrevet

okei:) men kan ikke vi møtes en dag? vi kunna jo dra sammen:)

Skrevet

Hei,

jeg kommer fra Bodø og har nettopp flyttet tilbake etter et opphold i Trondheim. Tenkte meg på BIM treff neste tirs ( må se litt an..er syk nå), men garantert bra form til da. Satser på å treffe noen andre gravide da. Hva med at vi planlegger å møtes da? :)

Januar spire på meg :-)

Skrevet

Er med på den jeg i vertfall:) kan kansje ikke bli med på bim treff nå på tirsdag, men blir med neste:)

Skrevet

Kunne vært morsomt ja.. Koseli med nye bekjentsskap =) Kansje vi alle tre kunne ha trefftes da =)

Skrevet

ja det hadde vært koselig:)

Skrevet

Du kan jo sende meg MSN adressen din hvis du har lyst. Lettere å avtale å bli kjent der enn her offentlig =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er som det blir sagt her BIM treff i Bodø på tirsdager klokka 19.00 på Kafka. Men jeg lurer litt på om det er mange som pleier å gå dit? For tre uker siden '(tror jeg) så hadde jeg tenkt å treffe noen der, men ble sittende i tre kvarter uten at det dukket opp noen.Litt kjipt ja :/. Så hadde vært kjempehyggelig å blitt enig med noen om å dra dit :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...