LykkenErTre Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Det var ikke tvil om at den lille har tut. Det var helt fantastisk å se den lille i magen. Pappaen ble kjemperørt.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Gratulerer sååå masse ) morro å sjå den lille sprelle ) Jeg ska på UL i morgen, for å se hva vi får ) gleder meg )
NostraStoria Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Så kjekt! Vi fikk også se en tut på UL Gratulerer!
NostraStoria Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Lykke til i morgen Humblebie! Spennende!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 awww så moro, jeg skal på UL på tirsdag... jeg er så spent... skulle ønsket det var imorgen
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Så gøy! Vi var også på UL i dag, og det så ut som det blir en gutt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå