Vimsaaa Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Synes jeg har gjort så lite i dag så lurer på hva dere andre bruker dagene til.....
CMH Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Ikke mye vi heller ;O Sto opp 07.15, jeg skulle egentlig trene men fikk ikke gubben opp, så det ble ingenting av! Rydda rundt i huset, og trilla en tur alle sammen på butikken og handla mat for mange dager fremover Stort mer enn det har vi ikke gjort, foreløpi.. I morgen blir det antageligvis en bytur
fox`y Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 opp 6,dusjet,laget matpakker, bringte 2 barn i 2 forsjellige barnehager. dro på jobb ( jobber selv i barnehage) hentet de, hjemme å la sammen klær,laget middag å nå barnetv:) etter d blir d kveldsmat,dusjing,synging,lesing,støvsuging,mopping,årne klart t morradagen, å litt avslappning før jeg legger meg:)
mamarama og lille banan Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Hatt barselstreff og vært på jobbintervju
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Sto opp kl06.30 med to sure unger som ble vekket av naboen bil!! Dro på skolen og hadde forelesning i 4 timer (mannen leverte i barnehagen) Hjemme kl 12.30. Da slang jeg meg på sykkelen og sykla drøye 3 mil!!Digg!! Dusja og henta unger. Lagde middag. KLlipte hekkenn mellom oss og naboen Nå har jeg vaska litt hus men ungene spiser og ser barne TV. Mannen er på brygga og ordner med den nye gummibåten vår sånn at vi kan feste den bak på den store : ) For imorgen drar vi på båttur : ) Etterpå er det en dusj , god mat og sofaen : )
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Hmmm... Jeg har vært hjemme med "sykt" barn i dag. Hadde fri allikevel i dag da. Vi har malt spisestuestoler i dag, vært på en liten sykkeltur, vært og handlet gaver til bursdager i helgen, vært på McDonalds, ryddet\vasket hjemme, malt litt til, så har jeg trent og far og barn er ute og handler dåpsgave og på bibliotek, he he. Og om en snau time kommer det noen gode venner over for litt skravlings på verandaen:o))) PS: Alltid mye en skulle ha gjort.. 2 .etasjen er et kapittel for seg selv, men det tas i morgen:)
nitro circus Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Stod opp 07.15, syklet ungene til bhg/skole kl 08.00, syklet hjem for å ta bilen på jobb...............................................................................................................................................................................................hvor jeg var til 16.00. Tok bilen hjem, syklet bort for å hente ungene igjen : ) ................middag, rydding, raket plenen, ordna litt ute!! Og nå litt datatid før de skal på badet, kveldsmat og legge seg!! : )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 jobba, hatt planleggingsdag på jobb så vi har fått gjort kjempe mye=))) Så reiste jeg hjem og har vært hjemme med ungene etter det, laga middag, rydda litt og skal rydde mer når de er i seng. Så kommer svigermor og like etter kommer sambo hjem fra jobb=))
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Sov lenge, stod opp 8 og gjorde to unger klar for barnehage. Leverte de to eldste og gikk tur en times tid med minstemann. Hjem å vaske tøy, brette tøy, rydde kjøkkenet, blogge. Hente ungene i barnehagen, hjem å lage middag, dra til sandefjord å hente to tv`er + diverse annet på komplett. Nå har vi nettopp kommet hjem og ungene spiser kveldsmat. Når gubbelars kommer hjem skal vi bære inn tv`ene for jeg har lovet eldste "kino-kveld" i mårra kveld =) Tida går!
Gjest Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Gått lang tur med Adrian langs sjøen og dyppet tærna i vannet Vært fint vær i dag her! Og når Emma kom hjem fra skolen så dro vi alle 3 til byen på leketøysbutikken for Emma ville bruke pengene sine hun fikk til bursdagen
tomat15 Skrevet 20. august 2009 #11 Skrevet 20. august 2009 Sto opp 7 med 2 unger. Lagde frokost og matpakke til eldste. Pappaen fulgte i bhg. Når lille tok luren sin trente og dusjet jeg. Støvsugde og hang opp en maskin klær. Trilla en tur med lille og handlet litt mat. Sov en time mellom 14 og 15 når lille tok neste luren sin. Hentet eldste i bhg og dro til mine foreldre. Spiste middag der med min bror. Var der til etter barnetv. Nå sover begge to. Jeg sitter litt her og skal bare se tv og lese litt. Mulig jeg burde brette de 3 maskinene med klær som ligger i sofaen, men tror jeg tar det imorgen;-) Mannen kommer hjem fra jobb 21.30. En ganske kjedelig dag. Pleier å være med barselvenninner på dagtid, men ingen kunne i dag.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. august 2009 #12 Skrevet 20. august 2009 sto opp klokka 6. dusja, spiste og fiksa oss. leverte småen i barnehagen. dro på skolen og hørte på forelesning. spiste lunsj med folk i klassen. dro hjem og vilte litt. dro på svømming, så på vinterbro også hjem igjen. nå ser jeg på hotell. etter hotell skal jeg lese pensum, så skal jeg se på valg 9 og så skal jeg sove
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. august 2009 #13 Skrevet 20. august 2009 Sto opp klokka 0700, spiste frokost med lillemor, lekte litt ute på lekeplassen, dro så i barnehagen. Jeg dro hjem igjen, gjorde litt husarbeid og sov deretter 1 1/5 time før jeg dro på jobb. Og på jobb er jeg ennå.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. august 2009 #14 Skrevet 20. august 2009 Og for ikke å bli halshugd fordi jeg leverte vesla i barneahgen for deretter å ha alenetid med meg selv hvor jeg attpåtil SOV, er fordi jeg måtte sove for å overleve denne dagen, og fordi jeg måtte levere henne før de skulle ut på tur.
Ranveig R Skrevet 20. august 2009 #15 Skrevet 20. august 2009 7.30 - våkna av at lille hadde fått ein grusom hoste i løpet av natta, og berre låg og grein og hosta. Stod opp og stelte ho og kledde på meg. 8.00 - eldste våkna og vi åt frukost alle tre 8.30 - dei søte små var ute på terrassen i ein times tid mens eg rydda litt 9.30 - lille hadde fått litt feber, så ikkje meir utetid på ho. Ungane fekk sjå film, eg sat stort sett med lille på fanget. 11.00 - farmora til ungane kom innom ein snartur for å seie ha det sidan dei reiser på ferie på laurdag. 12.00 - tante kom hit for å passe lille og eg og storebror kjørte avgårde til første tilvenningsdag i barnehagen 15.00 - ferdig i bhg, leverte noko til mormor/oldemor og handla litt på veg heim 15.30 - eldste fekk sjå litt film (uff, høyres ut som veldig mykje film her, men det BLIR sånn når den eine er sjuk...) mens eg sat med ein sutrete lille på fanget og pappaen laga middag 16.30 - åt middag alle fire 17.30 - hoppa eg og begge ungane i badekaret, det hjalp på humøret til alle saman 18.15 - ferdig med bad, barne-tv, yoghurt for begge ungane 19.00 - lille i seng 20.00 - eldste i seng No sit mannen og speler data (det skjer så sjeldan at han skal få lov i kveld ;-p), og eg veit ikkje heilt kva eg skal finne på. Har lyst å sy, men symaskina har visst fått hikke. Blir SUR om den må på reperasjon igjen, ikkje meir enn 3 bukser og 5 kjolar sidan sist!
Minafårsøsterellerbror Skrevet 20. august 2009 #16 Skrevet 20. august 2009 Sto opp 7. Gjorde en del husarbeid. Laget varm mat til datteren min. Fikk besøk av en venninne på formiddagen. Gikk en tur på kjøpesenter etterpå, kikket i lekebutikken, handlet noe mat. Dro innom lekeplassen på vei hjem. Har vært litt ute i hagen og barnet mitt har trent på å gå.
Monajenten Skrevet 20. august 2009 #17 Skrevet 20. august 2009 Levert barna i bhg og på skole. Vært på jobb. Vært hos frisøren. Handlet. Hentet barna på skole og i bhg. Laget middag. Ryddet. Vasket klær. Kost med marsvinene. Lagt barna. Og jeg er dødssliten hehe. Lurer på hvordan det skal gå i neste uke når jeg begynner igjen på skolen.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 20. august 2009 #18 Skrevet 20. august 2009 Stod opp kl 7.15 med eldste Smørte mat og gikk med henne og minste opp i bhg Gikk en tur med vogna 45 etter levering Bretta klær Bytta på sengene Rydda ut av oppv.m/kjøkkenet Laga middag Ned å se hun jeg er forlover for prøve brudekjolen sin:) Fikk besøk av svoger som la nytt gulv på det nye rommet til Ludvik Lekt med eldste etter bhg, lego, puslespill og barne-tv Brukte 1,5 t på å legge minstemann, fra 19.30-21. Sitter nå her og skal snart logge meg av for å kanskje få et par ord med mannen i løpet av kvelden
Gjest vinterbrud Skrevet 20. august 2009 #19 Skrevet 20. august 2009 Feiret bursdagen til gulljenta mi som er blitt 6 år.Hun har vært på skolen,og blitt feiret hjemme etterpå. Så idag har jeg bare vært hjemme,og bakt kake og ryddet her. Kjempegøy med bursdag!
camilla^ Skrevet 20. august 2009 #20 Skrevet 20. august 2009 Opp klokka 7, fikk matet og ordnet barna. Fulgte de på skolen og i barnehagen før jeg dro på jobb. Hentet barn på Sfo og barnehage før det ble middag, litt leking med ungene, klesbretting (de ligger fortsatt i hauger på sofaen) Mating av barn igjen før det var dusjen og senga. Nå har jeg rundstykker og baguetter i ovnen, for de jeg bakte igår forsvant fortere enn sving så jeg når det var kveldsmat idag. Så nå bakte jeg masse, så jeg kan fryse ned, håper jeg. Teite unger som har funnet ut at de ikke vil ha brød med rundstykker om dagen. Eneste positive er at jeg kan stappe masse grovt mel i de, uten at de klager. De skulel bare vist hvor grove de egentlig er. Også har jeg begynt på matpakkene til i morra. Kuttet opp grønnsaker osv. Gjort litt, men ikke mye. Men kost meg med ungene hvertfall.
Joikaboll@ Skrevet 20. august 2009 #21 Skrevet 20. august 2009 Har hvert på møter og kosa meg med barna.
Pengetreet Skrevet 20. august 2009 #22 Skrevet 20. august 2009 Stod opp med veslefrøkna kl 6.30. Hun så litt på barnetv mens jeg lagde frokost. Etterpå var det tid for pottetrening, øve seg på å kle på seg selv og tannpuss. Etter denne maratonøvelsen lekte vi litt før vi dro til barnehagen kl 10. Siden hun skulle bli hentet av pappan i dag og være hos han til mandag så ville hun ikke slippe meg og gråt veldig. Huff, det river hjertet mitt ut av brystet på meg selv om jeg vet at det går fort over. Så bar det ned til skolen for å ha forelesning. Etter skolen ble det litt handling og så hjem. Haddde mange planer om å rydding og trening, men skulle bare ha en 5 min på øyet først...... Som ble nesten 3 timer Sittet på datan resten av kvelden hehe..
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. august 2009 #23 Skrevet 20. august 2009 Sto opp ca kl 10.00,maste i telefoen med en venninne en halvtimes tid,der vi bla annet avtalte å møtes i byn senere.Begynte på skolen kl 12 og var der i 1 (!) time,så da reiste jeg hjem og vasket bilen,og trappen..Stakk til byn og koste meg der noen timer:)Etter at jeg kom hjem igjen,tok jeg en lang dusj,og så litt på tv,og nå har jeg stått opp gjen,for jeg får ikke sove.... Synd å si det,men noen ganger det godt at datteren er hos faren,for da kan jeg gjøre som jeg vil,som å ligge lenge;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå