?en til? Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 har nettopp gått en tur på ca hal time, laga middag, deretter sykla i en hal time:) så deili å ha masse energi:) leenge siden sist... håper det fortsetter slik siste tre ukene:) har fremdeles mye energi, så lurer på å gå lysløypa no:) måtte bare juble litt:) føler meg fantastisk for første gang på leenge:)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Så deilig da! Nyt det :-)
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Ha ha, må nesten le litt. Slik hadde jeg det plutselig en dag 3 uker før termin og på kvelden gikk vannet og prinssessa kom. Har i ettertid hørt at noen får en opptur med mye energi rett før fødsel. Kanskje, kanskje.........
?en til? Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 hehe:) da må ho vente til bollane e ferdi vertfall:p hadde vært kjekt d, bare 1 uke til menstermin så har stått på i ett siden kl 3, og er fremdeles ikke sliten:p, føler jeg kunne løpt maraton idag! så deili! måtte bare få juble litt til:) synes her er så mange som er leie, å litt mye negativ vinkling i en del innlegg. hadde vært kjekt om vi kunne prøvd å fokusere på det som er positivt, tross alt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå