Gå til innhold

Noen frisører her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plages med kløe i tinningene mine. Og når jeg klør løsner et gult-hvitt belegg som ryr. Jeg har forsøkt flass shampo, men det blir ikke bedre. Og jeg synes det er så flaut!

Noen som vet hva dette kan være og hva som hjelper mot det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psoriasis?

Ellers lurer jeg på hva slags flass shampoo du har brukt? Er det head&sholders så anbefaler jeg deg å kaste den med en gang! Den gjør alle hodeproblemer mye verre! Jeg kan se på en hodebunn at den blir vasket med head&sholders. Har t.o.m hatt kunder som har brukt den som har fått rennende puss ut av hodebunnen!

Skrevet

Jeg kjenner en som har prøvd ALT av shampoer mot flass... Absolutt alt..Det verste var en kur som skulle være SUPER kostet til sammen over 2000,- med shampo, balsam, og noe dråper...Anbefalt av frisør/hudpleier og kjøpt på nettet via denne "spesialsiten":..Flasset like mye..Men med Head & Shoulders så er h*n flassfri...

Mulig ÅRSAK til flassing er med på å å "Bestemme" hvilke flasshampo som er best? Ja, og har ei vennnde og en kompis, de er IKKE par altså,- men begge er så merkebevisst,- bruker hudkremer fra La prairire (hun) og han bruker en herreserie om det er Versace eller Gucci eller noe sånt,- må iallefall til utlandet og få i..Ikke en sokk kommer inn uten at det er dyrt,- men til håret drar de på dalgigvare og kjøper Head & Shoulders..Det eneste som virker sier de...SÅ at Head & shoulders er så dritt tror jeg ikke på...Men at noen kan reagere på den tror jeg nok..På samme måte som at jeg ikke tålte Clarins eller en krem jeg kjøpte til hudpleien som kostet flesk,- men L'Oreal sine kremer på Prix går helt greit..... Dyrt er ikke best til alle alltid,- men veldig ofte kan billigere utgaver være tilsatt billigere syntestiske aktive ingredienser,- mens de dyre inneholder naturlige,- derfor er det OFTERE reaksjoner påbillig utgaver enn dyre...

Over til HI sitt sprøsmål,- mulig det er noe eksem..KAN være prosiasis,- men kan også være en allergisk reaksjon på noe...Vanskelig og si, men mulig hudlege kan finne det ut mer nøyaktig enn frisør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...