Gå til innhold

uff.. stikker i mamma hjerte mitt nå ja :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 4år er hos pappaen sin på ferie. Det nærmer seg 2uker hun har vært på ferie og hun kommer hjem på søndag.

dama til eksen min var på msn for litt siden, og spurte om jeg ville se jenta på web cam, jeg svarte at jeg ikke trengte.. Ikke fordi jeg ikke ville, men fordi jeg følte det blei teit at kommunikasjonen skulle gå gjennom dama til eksen osv. Jenta ville bestemt se meg på webcam, så da gikk jeg med på det. Fordi dette var noe hun ville.

Herremin hatt som hun gråt, hun fikk ringe meg, og ville hjem hit.

Jeg prøvde så godt jeg kunne å fortelle henne det ikke var lenge til søndag, og at hun og pappaen kunne finne på noe etc. alt for å muntre hu opp.

Så tar dama til eksen tlf, og jeg hører jenta gråte enda mer, så sier hun, skal vi reise på besøk til mamma, og forklarer at hun må spørre pappaen. Jeg sier isåfall er det kanskje best jeg kommer til dere, slik at dere har henne hjemme og slipper å stresse med å ikke få hu med dere igjen. Det var lurt sa dama.

Så hører jeg dama si til pappaen at det var ei som ville hjem, og om jeg kunne komme på besøk.... Så hører jeg at pappaen blir streng i tonen og sier navnet på barnet og noe jeg ikke fikk med meg, og dama sier skal du si hade til mamma?

så blir det lagt på. :/

jeg skrev på msn hva som skjer osv?

får til svar at jenta var lei seg, men det gikk bedre nå.

så skrev de bare "snakkes på søndag"

stakkars jenta mi :( så vondt å se henne når hun er lei seg :(

men jeg vet jo hun har det greit hos pappaen sin til vanlig, og at han er hissig det er ikke noe nytt.. Lurer sånn på hva som skjedde etter samtalen ble lagt på :/

ble litt langt, men måtte få ut følelsene en sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da:-( virket ikke særlig koselig av hun dama til xen... virket nesten som hun ville levere jentungen...

Skrevet

Jeg syntes det hørtes ut som ei dame som skjønner at ungene kan savne den andre forelderen. Men at far ikke helt skjønner det...?

Skrevet

Jeg synes også det virket som om dama ville bare at barnet skulle ha det godt.

Håper det går greit med deg. Nå er det ikke lenge til søndag og dere får ser hverandre igjen =)

Skrevet

Dama hørtes jo kjempe grei ut hun..??

Men sjønner det var vondt, men hun koser seg sikkert! Litt hjemlengsel er kanskje ikke så rart etter nesten 2 uker :)

Skrevet

synes damen hans høres ut som ei dame som faktisk vil det beste for jenta:-)

vær glad for det, for det er nok av de som ikke er det.....

Skrevet

takk for svar. Pappaen hadde visst snakket i søvne i følge han selv.

:) Han leverte jenta 1dag før tiden, siden han og dama ville på hyttetur 1uke alene.

ellers så vet jeg denne dama er veldig babysyk, og til tider føles det som hun vil ta min plass! Uten om det er hun helt grei. Hun er den beste min x har hatt av de forholdene han har hatt etter meg. (Da han har bodd med 4stk på 2år)

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...