Gjest Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Vi har kjøpt vogn, bilsete, seng, et par helsetepper, sengetøy og madrass. Og et klesplagg. Føler meg veldig tidlig ute men gleder meg veldig. 25 uker på vei!
Anabelle2010 har født! Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Jeg er bare 12 uker og har ikke kjøpt så mye enda. Har lurt meg til å kjøpe en liten offwhite feecedress da ;o) Dette blir vårt tredje barn så vi har allerede mye utstyr liggende på lur selv om vi trodde vi ikke skulle ha flere, og hadde solgt unna noen ting. MEN... jeg vindusshopper allerede en del... he,he Det jeg vet jeg trenger kikker jeg på hvis jeg tilfeldigvis er inne på en baby-nettbutikk eller en vanlig utstyrsbutikk
avocado Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 26uker og har kjøpt vogn, bilstol, stelleveske og soveskinn fra nøstebarn:) Har prøvd å orientere meg en del om hva babyen trenger av klær i det siste, så innkjøp av det starter nok snart - gleder meg!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 jeg er 19+6 og har bare kjøpt inn søskenvogn... har ei jente fra før, så ha myyyye utstyr.. så ikje så mye som trengs å kjøpe her i huset...
NostraStoria Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Uff, alt for mye! hehe. Vi har kjøpt inn vogn (pga fant den vi ville ha på salg), har kjøpt litt klær, babyrommet inkl seng, stellebord etc begynner å bli ganske klart...Så vi er egentlig altfor tidlig ute, men syns det er greit å fordele kostnadene over flere mnd'er. Er 20 uker på vei!
*pooh* Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Hehe, godt se det ikke er bare vi som har kjøpt ting, begynte å tro at vi tok litt av... Har kjøpt bilstol, vugge, stellekommode, noen klær(kjøper noe hver gang jeg er på shopping... ), vogna skal vi hente nå straks! Er 20+5.
Maisie Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Er 18 uker på vei, og har kjøpt stelleveske! Vindusshopper litt, og venter til etter UL (som er på mandag!). Ellers har vi jo mye fra før.
January10 - Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Selv har vi kun kjøpt litt klær til lille, men har fått bilstol, endel klær og sikkert 10 bamser. Vugge & stellekommode skal vi låne. Skal snart kjøpe vogn, voksipose og seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå