Gjest Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Er i 9.uke nå, og spørs om jeg klarer å skjule det så mye lengre. Synes jeg har fått skikkelig gravidmage alt.. Har litt til overs ellers også, så tror ikke folk tør å spørre, men lurte på om det er normalt? Kanskje det er to inni der.
Gjest mamma'n t go'guttene Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 det er vel veldig individuelt..innbiler meg at de med tette barn kanskje er større sjans for at det blir sånn? jeg gikk og ventet på magen med 2.mann siden jeg hørte om det på forhånd..men synes ikke den kom noe særlig tidligere..og dessuten var magen mindre med andremann enn med første på slutten av svangerskapet...det er kanskje heller unormalt da..enda 2.mann hadde større fødselsvekt.. poenget mitt er at hva som er normalt er vanskelig å si..kommer an på mye..feks hvordan ungen ligger..eller hvordan livmora ligger retteresagt
Gjest Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Her det vært ganske likt med magen. Men jeg har hatt noe større vektoppgang med nr 2, antakeligvis fordi jeg ikke er så kvalm. Sist var jeg kvalm og orka nesten ikke tanken på mat i 9 mnd.
fox`y Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 fikk mage veldig tili me nr 2. klærne begynte å bli trange allerede i uke 7. uke 11 måtte jeg ty til mammaklær.
nitro circus Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Nei.....fikk magen senere med nr 2 faktisk.
rima Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Tja. Fikk mage rundt uke 18 med førstemann og fikk mage rundt uke 16 med nummer to. Er jo forsåvidt ikke store forskjellen, men litt tidligere. Men helt normalt å få mage litt før med nr 2 - mange som får det.
Ranveig R Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Måtte bytte til mammabukser ca i veke 10 med første, mens eg venta til veke 15 ca med andre. Gjekk ned 6 kg med andre då, så det er nok derfor buksene var passe så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå