Alenemamma :) Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Var i butikken og såg på vinterdress til småen på 2 år, Hadde bestemt meg for reima, men så kom jeg over en troll dress som var ganske fin, Har hørt mye bra om den men er den noe bedre enn reima? Var veldig fornøyd med reima i fjord og det var bhgen også, men greit og prøve andre også Noen som har erfaring med begge to?
erteposen + 4 Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Jeg har god erfaring med begge, men troll dressen er den som har holdt best som arvetøy. Foretrekker troll med utagbart for slik jeg slipper å bruke penger på to dresser.
Gulosten™ Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Troll. Så slipper du å bruke masse ekstra penger på vår-og vinterdress(er). I tillegg kan ulldressen brukes under regntøy.
Aliena Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Reima har høstdress som man kan kneppe ulldress i, har kjøpt det i år. Aldri prøvd troll da.
mormor.com Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 vi har også prøvd det på begge våres. Men synes at troll sin er litt tung og tar lenger tid å tørke. Mens reimatec er mykere og tørker fort og den blir heller ikke så våt. Gutten ville ikke ha troll dressen på, han sa at den var så tung.
mamman til to gutter Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Vi prøvde troll på sønnen vår som da var litt over 1år i fjor og den passet ikke til han i det hele tatt, kjempedårlig passform. Vi kjøpte reimatec med løst ullfor til og brukte den hele vinteren.
3småtroll♥ Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Troll! Super slitestyrke pluss alt det de andre skriver;) Reima er super på vanntetthet, men blir mye raskere slitt!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Vi foretrekker helt klart Troll (har reimatec dresser også). Mye bedre slitestyrke!! Tåler skikkelig våt sørpe en hel dag uten å bli våt (Eldste går i naturbarnehage, og var den eneste med troll. Mange med reimatec. Alle andre var våte gjennom dressen!). Og supert med en dress man kan bruke hele året. Begge er enkle å vaske. Troll dressen må vaskes i 2 deler, men som oftest har jeg kun mått vaske ytterdelen.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Mine har aldri blitt våte i Reima dressene, har ikke prøvd Troll men syns det er greit å ha en park dress og en vinter dress uansett når dem er så store som 2 år. Lette og bevege seg i, og det er jo en fordel.
MintCondition Skrevet 20. august 2009 #11 Skrevet 20. august 2009 Troll her ihvertfall, med uttagbart for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå