Gå til innhold

Noe håp om befruktning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mest sannsynlig eggløsning på lørdag eller søndag, og i dag reiste jeg på et kurs som varer til neste fredag, det vil si at vi går glipp av muligheten denne måneden.

Derfor hadde vi sex to ganger før jeg dro, i går kveld, og tidlig i dag morges.. Har hørt at sædceller kan leve i fem dager, og krysser fingrene for at det er noen igjen til helga, som kan befrukte meg.. Vil så gjerne ha en baby!!

 

Noen som tror jeg kan ha et håp? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo gå hvis dere er riktig heldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...