Gå til innhold

Er det vondt å sette inn hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har resept og time, men er det vondt gidder jeg ikke... To fødsler uten smertestillende, men er ikke glad i smerter jeg kan unngå. Da velger jeg heller p-piller:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for de fleste, men ta en paracet og ibux før timen, kan få menslignende smerter etterpå.

Lykke til!

Skrevet

Noen sier de ikke kjenner noe, jeg følte det som et vepsestikk bare at det gikk over i løpet av to sekunder:-)

Har også født to uten smertelindring, og sette inn hormonspiral er peanuts i forhold:-))

Lykke til, deilig å slippe mensen.

Skrevet

Jeg har også født uten smertelindring, men å sette inn hormonspiral var driiiiiiiiiiit VONDT, seriøst, og grunnen til at jeg utsetter og utsetter time til dette inngrepet (bruker faktisk heller kondom) Jeg har ei venninne som også syntes dette var svært smertefullt første gang hun satte den inn. 2dre gangen tok hun smertestillende i forkant, og det hjalp visst litt..

lykke til!

Skrevet

NEI ikke om du spør meg. Gjort det idag, nå er det over sa legen og jeg grudde meg til hus skulle begynne.....

Skrevet

Nei, kjente det ikke! Var litt ubehagelig når han "målte", men ikke vondt.

Har forresten født 4 barn uten smertestillende.-)

Skrevet

Merket ikke at de satte den inn engang jeg:) Født to barn MED smertestillende;)

Skrevet

Hva har fødsler uten smertelindring med det her å gjøre??

Kan vel umulig sammenlignes uansett...

Skrevet

Det lurte jeg også på gitt. Hva har fødsler med eller uten smertelindring med hormonspiral å gjøre?

Jeg har født 2 barn MED epidural og syns det var passelig vondt å sette den inn. Ikke DRITvondt,men mest ett lite ubehag. Hadde menssmerter i noen uker etterpå, ikke konstant, men av og på.

Jeg var hos gynokolog og han gå meg en Ibux 400 mg før han satte den inn, den skulle hjelpe på menssmertene som kom etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...