Dane Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 ...som jeg fant ved tavla til den kommende storesøster. Jeg har jo en fantastisk dilla på kjellelukt, men vi har ikke kjeller... og litt andre liknende ting. VI fikk den nye Pondus boken her om dagen - og den hadde også en sånn lukt jeg blir gal av. Jeg får ikke lest boken - jeg bare snuser (magadrag, heter det kanskje) Og nå fant jeg ut at kritt var jammy... Det er vel ikke skadelig vel?
MillyMy Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 HaHa, må bare flire litt e så artig å høre på folk som får rare lyster Har ikke fått nånn sjøl da trur nu ikke kritt ska være skadelig ..
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Tror det burde gå greit Hadde så lyst på sand en stund (spise) men nå har det gitt seg. Står og snuser på gressklipperen vår for tiden. NYYYYDELIG lukt i uteboden. Sukk. Liker oppblåsbare leker også når de er helt nye. Har alltid likt enkelte lukter men nå er det ille koser meg sånn med forskjellige "usunne" lukter. Men matlukt har jeg ikke sansen for. hm.
_ThEoMaMmA_ Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 nytrykte lefdal, expert og elkjøp aviser lukter sååååå godt!!!spesielt lefdal sine.....:)hehe...jeg snuuuser og snuser og håper det ligger en ny en i postkassa hver gang jeg henter posten!:)ellers er bensin, parafin, maling osv helt herlige lukter....litt mindre sunt å snuse på men....det er JEG som fyller bensin på bilen her i huset for å si det sånn!!;)hehe
Minnie_Moon Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Godt det er flere som liker bensinlukt og sånt... Vanligvis blir jeg kvalm av det, men nå liker jeg å fylle bensin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå