Gjest Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Lurer på å få det, men er det mye hormoner? Er det noen som merker noen påvirkning av det?
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Hei:) Satte inn hormonspiral i mars, og det har vært det beste jeg har gjor på lenge Har ikke merket noen ting, bortsett fra at mensen nesten er forsvunnet;) Blødde _mye_ tidligere...derfor jeg fikk denne spiralen, og har fått et nytt liv vil jeg si. Legen sa det var bedre for meg med hormonspiral enn med p-piller, for i spiralen blir hormonene spredd mer lokalt, med p-piller går det rundt i hele kroppen.
Hilde_85 Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Har ikke merket noe som helst jeg, får mensen som vanlig, men gud så deilig det er å slippe å tenke på at jeg må ta noe til riktig tid
meg & to små vampyrer Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Jeg fikk etter forrige fødsel og er en av de som bare blør hver dag av den. Så etter over 6 måneder med konstante blødninger så tok jeg den ut. Ikke reduserte mensmengdene seg heller (blør så mye da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå