Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Har fått meg en knullevenn som er så sinnsykt god i senga!! Trenger noen tips som jeg kan gjøre med han, han er veldig på å slikke meg, fingre osv. Liker å la det handle om meg. Derfor har jeg også veldig lyst til å gi han noe tilbake.. Gjerne skikkelig skitne greier:P Bare ikke noe som har med tiss og bæsj å gjør.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Bind han fast til senga og gi han e skikkelig røff Blow Job Begynn å kysse på munnen og ert han mens du beveger deg sakte ned mot utstyret Kan gjerne bruke krem, sjokolade eller isbiter
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 sjekk erotikknett.no under tips. Veldig mye bra der!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Mange gutter liker også at de blir sugd/slikket på ballene. Ellers er binding og ikke minst komme i et kort skjørt en sikker vinner
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Du kan prøve å stikke en finger inn i analen hans. Der sitter g-punktet hans og det gir visst en helt fantastisk orgasme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå