Gå til innhold

hvor mye tøy må man ha klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg sniker meg inn her litt tidlig jeg!

har termin i november, og lurer på hvor mye tøy som må være på plass i de forskjellige størrelsene!

til nå har vi bare kjøpt og fått noen bodyer.

vet jo at vi antagelig får litt klær i gave, men hvor mye handler dere inn selv! får jo vinterbaby jeg, så da må vi jo ha klart litt varmt tøy hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det varierer jo litt på hvor stor babyen er og sånn, men jeg har hvertfall kjøpt inn 4 bodyr og 2 sparkedresser i str 50,og en pysj, har også en 3-4 luer.

regner med at denne babyen blir ganske lik sine søsken i str, og da trenger jeg bare klær i str 50 i 2-3 uker ca. får jeg en gulpebaby så har jeg masse gulpekluter å dekke til klærne med:)

men du som får novemberbaby burde kanskje ha en ullbody eller 2 i str 50?

i str 56 har jeg 3 sparkedresser/joggedresser og 6 bodyer og strømpebukser, og 3 pysjer.

i str 62 og oppover har jeg ikke kjøpt inn så mye til enda, det strømmer alltid på en del klær i barselgaver, og dessuten tar det jo litt tid før babyen begynner å bruke 62 da. har en utedress til vinteren i str 62, og en 3-4 bodyer og pysjer bare. venter med å kjøpe mer til jeg vet hva som kommer i barselgaver:)

Skrevet

Vi begynner å ha ganske mye klær, men har klær i flere ulike str. Har ingenting under str 62 tror jeg, da vi mistenker at vi får et stort barn:)

Skal bare ønske oss/kjøpe litt ulltøy/vintertøy nå, så er alt i boks tror jeg. Vi har forresten ikke et eksakt antall i de ulike str, her er det litt i hytt og vær;) Men så er vi førstegangs også!

Tenker at det er ikke noen vits i å stresse, butikkene er da åpne rett som det er;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...