strikkemor til 2... Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 hei! jeg sniker meg inn her litt tidlig jeg! har termin i november, og lurer på hvor mye tøy som må være på plass i de forskjellige størrelsene! til nå har vi bare kjøpt og fått noen bodyer. vet jo at vi antagelig får litt klær i gave, men hvor mye handler dere inn selv! får jo vinterbaby jeg, så da må vi jo ha klart litt varmt tøy hvertfall!
cakes Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 det varierer jo litt på hvor stor babyen er og sånn, men jeg har hvertfall kjøpt inn 4 bodyr og 2 sparkedresser i str 50,og en pysj, har også en 3-4 luer. regner med at denne babyen blir ganske lik sine søsken i str, og da trenger jeg bare klær i str 50 i 2-3 uker ca. får jeg en gulpebaby så har jeg masse gulpekluter å dekke til klærne med:) men du som får novemberbaby burde kanskje ha en ullbody eller 2 i str 50? i str 56 har jeg 3 sparkedresser/joggedresser og 6 bodyer og strømpebukser, og 3 pysjer. i str 62 og oppover har jeg ikke kjøpt inn så mye til enda, det strømmer alltid på en del klær i barselgaver, og dessuten tar det jo litt tid før babyen begynner å bruke 62 da. har en utedress til vinteren i str 62, og en 3-4 bodyer og pysjer bare. venter med å kjøpe mer til jeg vet hva som kommer i barselgaver:)
Tigerpote Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Vi begynner å ha ganske mye klær, men har klær i flere ulike str. Har ingenting under str 62 tror jeg, da vi mistenker at vi får et stort barn:) Skal bare ønske oss/kjøpe litt ulltøy/vintertøy nå, så er alt i boks tror jeg. Vi har forresten ikke et eksakt antall i de ulike str, her er det litt i hytt og vær;) Men så er vi førstegangs også! Tenker at det er ikke noen vits i å stresse, butikkene er da åpne rett som det er;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå