Bringebærdrops Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Er dere fornøyd med ullklærne? Noen som har den ulldressen? er den tynn eller tykk?
erteposen + 4 Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Kjempe bra!!! Til og med eksem gutten vår tåler det siden det er superunertøy innerst. Kidsandcare.no har salg.
♥♥♥ Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 vi er også kjempefornøyd med ulltøyet med to lag. storebror er glad det ikke klør
alvamamma Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Er veldig fornøyd med Devold ulla. Synes det holder godt i vask også. Har dessverre ikke prøvd ulldessen.
Bringebærdrops Skrevet 20. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2009 Så bra :-) For etter å ha sett litt på ullklærne på hjemmesiden, tenkte jeg å kjøpe devold i tillegg til janus.
Gjest Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Her brukes ullundertøyet på alle mann Vi bruker mye ull og det er absolutt et av de beste etter at det har blitt vasket en del ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå