Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Synes han ser veldig kjekk og snill ut. Han kan umulig å drept noen.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Vet du at mange av seriemorderne har pene trekk og ser innbydende ut? Det er ikke tilfeldig at de kommer tett inn på ofrene sine med utseende og sjarmen i behold. I forhold til French, har jeg ikke noen som helst forutsetning for å kunne avgjøre om han er morder eller ikke basert på utseendet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Jeg syns han Tjostolv er veldig pen.. Men må si jeg syns utrolig syns på dem nå,virker ikke som de får en rettferdig rettsak.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 haha, må også innrømme at jeg har falt litt for Tjostolv synes veldig synd i de to guttene. Skyldige eller ikke, så burde de fått litt mer hjelp og bistand under hele rettsprosessen. Umenneskelige kår i fengselet, avhør uten advokat, deler av rettsaken blir ikke oversatt, så de sitter der og aner rett og slett ikke hvilken påstander som kommer opp i retten osv... Er bare trist hele saken.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Kjenner ikke Joshua, men Tjostolv er x'en min. Kjenner han derfor veldig godt, og har utrolig vanskelig for å tro at han har drept noen.... Trist sak, uansett... =(
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 14:45 har vanskelig for å tro at det er sant det du sier, mer det det så LUCKY YOU han er virkelig kjekk da..
mammantilverdensbestebarn Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 jeg er anonym 14.45.. er igrunn ikke redd for å stå fram med nick, så kan godt gjøre det:) Om du velger å tro på meg eller ei, er opp til deg:) Søstra hans er min beste venninne, så ble kjent med han gjennom ho. Vi var sammen for 6 år siden. Men har holdt kontakten etter det ble slutt likevel. Ja, han er veldig kjekk!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Er så mange som utgir seg for å være noen andre enn de egentlig er her inne, så er litt fort gjort å mistro noen. Var ikke et personlig angrep eller mistro til deg Sier igjen at du har veldig god smak da stakkars fyr som sitter der nede midt opp i alt.
mammantilverdensbestebarn Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Skjønner den Ja, han er veldig kjekk! Og en veldig snill mann. Ingen andre enn dem selv kan vite hva som egentlig har skjedd der nede i Kongo. Men jeg har i alle fall min tro. Jeg syns det lukter penger og urettferdighet lang vei... Vond situasjon får både de og familiene deres =(
Eva_81 Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Er overbevist om at de er skyldige, men det sirkuset der nede fortjener ingen. Og ingen fortjener dødsstraff, samme hva de har gjort. Men, men: litt dumt å stikke til Kongo for å drepe noen. De burde jo skjønne hva de gikk til før de gjorde det.
solei Skrevet 20. august 2009 #11 Skrevet 20. august 2009 Åoppleve krig er nesten ikke menneskelig. En snill mann kan lett bli ødelagt. Det gjør noe med psyken. Se bare hvor mange amerikanere som har fått voldsdommer og psyke tanker etter å ha vendt hjem. Som i utgangspunktet var snille som lam. Samme med incest og voldtekt. Det gjør noe med deg. Følger deg resten av livet, uansett. Umulig å vite hva som er skjedd. Men om de er uskyldig så er det et jævlig land å bli dømt i!!
mammantilverdensbestebarn Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 For å si det sånn; de er ikke dumme, derfor hadde de ikke dratt til Kongo for å DREPE. Og har de virkelig drept, så tror jeg de er blitt truet på livet. Jeg tror de har vært der for en annen grunn. De to såkalte "vitnene", de har jo ikke engang blitt mistenkte... de ble "automatisk" trodd, selv om nordmennenes forklaring sa noe helt annet. Nordmennene har blitt forhåndsdømt uten at deres forklaring i det hele tatt har blitt tatt hensyn til. Og så krever vitnene, kona, drosjeselskapet osv millioner av kroner i erstatning. Og nå anklager de til og med UD for å prøve å hjelpe nordmennene med å rømme?? Bare vent, noen dager til så krever de millionerstatnig fra UD også. Er det virkelig ingen som ser at dette er snakk om penger, og ingenting annet? Jeg for min del syns det lyser korrupsjon lang lang vei, det er en situasjon som Kongo utnytter utelukkende for å hale penger. Men ER de mordere, så for all del fortjener de straff. Jeg bare TROR ikke at de er det. Jeg lar meg rive med her...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #14 Skrevet 30. august 2009 Jeg kjenner ingen av de og har ikke noen mening om de er skyldige i drap eller ikke. Jeg tror de var i Kongo for og smule diamanter. Diamanterne havde de med sig i bilen og de viste de andre passagere. Et eller annet skete på veien og sjaføren ble drept. Enten av nordmennene fordi han var på lag med de andre eller av de andre fordi han ville komme nordmennene til hjelp. Sandsynligvis tror jeg de har mødt en hel røverbande derute. Etter de klarede og flykte gjemte de diamanterne i fjellet og så lenge de ikke siger noe i retten er de i og for sig trygge, for alle vil ha diamanterne og nordmennene er de eneste som vet hvor de er. Alle vet at det handler om diamanter. Jeg tror de er utrolig smarte ved ikke å si noen ting, men jeg tror absolut ikke de er byens snilleste gutta.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #15 Skrevet 30. august 2009 Ikke så dum utseendemessig han her heller http://scrapetv.com/News/News%20Pages/usa/images-2/ted-bundy-in-court.jpg Men hvor mange han har drept, det vet vi ikke sikkert den dag i dag. Mellom 26 og 100 damer. Den yngste bare 12. Han innrømte å ha drept 40. Men det er nok flere. Kjekkingen... pjuk
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #16 Skrevet 30. august 2009 Haha! Lucky you? Denne mannen er mest sannsynlig en morder!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #17 Skrevet 30. august 2009 Jeg har gått på skole med Joshua ( da kjent som Daniel) og han var en fantastisk ålreit person! Jeg har vondt for å tro at han har drept noen, virkelig.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #18 Skrevet 30. august 2009 og ja, jeg var nok en smule betatt av han dengang, for han er riktig så nydelig! (uten skogen på hodet og kjakan da) 22:39
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #19 Skrevet 30. august 2009 Det er plutselig ikke så vanskelig å forstå hvorfor så mange kvinner faller for menn i fengsel! For meg er litt av sjarmen borte når en mann blir tiltalt for drap...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #20 Skrevet 30. august 2009 Haha! Det er forskjell på hva jeg syns da, når jeg var 16, og hva jeg syns nå da..
Gjest Skrevet 30. august 2009 #21 Skrevet 30. august 2009 Mordere kan være usannsynlig pene og sjarmerende. Uten at jeg kan si at disse to har tatt livet av noen, så har da virkelig ikke utseende noe som helst med saken å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå