Fru Hormonell Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Hei;=) Tror jeg hadde EL ca 13-15 august. Dvs brukte Clearblue EL test, og den var positiv 12, 13 og 14, etter det tok jeg ikke flere tester.Men kjente klart EL smerter den 14 og såre brystvorter. Når kan jeg begynne å forvente symptomer? Det jeg har kjent så langt er: Stikkinger i magen, litt brennende følelse (spesielt på venstre side) Tett nese. På tirsdag kom det litt hvitaktig væske ut av venstre pupp. Aldri opplevd det før..merkelig! Kom på formiddagen, og har ikke hatt det etterpå. Ellers stikkinger i puppene. (men det er jo vanlig) Venter mens ca 27/28 august vil jeg tro. Kom to dager forsinket forrige måned.Ventet den da 25;) Når burde jeg begynne å kjenne symptomer om jeg er gravid?? Takker for svar;=)
*shehasmyheart* Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Hei:) Ser at vi har ikm nesten samtidig. Jeg har 25 el 26 aug:) Spennende dager:) Det med å kjenne noen symptomer, er ganske individuelt. Mange merker noe fra ca uke 5. Noen tidligere. Jeg merker det først på kvalmen. Ca uke 6 for min del. Noen kan merke litt murringer i magen, litt mens-smerter nesten. Det merkes ganske tidlig. Jeg kan ikke si at jeg merker noe enda. Men er jo bare litt over en uke siden el;) For meg høres det litt tidlig ut å merke noe, men alt er mulig. Det med veske fra puppen har jeg hørt før. Og ho var gravid. Så det er lov å håpe:) Men hørte her inne for noen dager siden, noen som fikk det rundt mensen? så jammen ikke lett å si;) Ønsker deg masse lykke til!!!
Fru Hormonell Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2009 Ja spennende dager;=) Jeg har aldi fått melk ut av puppen før,så syntes det var litt rart. Men fikk det bare der og da og ikke hatt noe mer. Har ei jente på 6 år,så det er jo lenge siden jeg har ammet også Jeg kjenner jo det i puppene også,men det gjør jeg alltid før IKM. Stikkinger og ømhet,så vanskelig å si altså. Jeg skulle bare ønske at jeg kjente noe helt klart,sånn at jeg visste noe var på gang. Har mye murringer i magen og er sliten og trøtt. Men det er jo også vanlig å være det etter 4 ukers ferie,og plutselig tidlige dager på jobb igjen;=) Hvor lenge har du prøvd nå da?? klem og masse lykkeønskninger;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå