Gå til innhold

Hva med de kommende fedre?


Vektbaby, prinsesse 07 + spire

Anbefalte innlegg

Hvordan går det i forholdet om dagen?

 

Her sliter jeg med en mann som ikke ønsker å høre om at jeg er dårlig, og mener at jeg er lat og bare syter. Jeg er fulltidstudent og begynner nå på det siste året av studiene. Ved siden tar jeg vikartimer ved barneskole og jobber i butikk. Med kvalme, mangel på energi og bl har jeg sagt til mannen min at jeg gjerne ønsker å konsentrere meg om studiene og ikke ta så mange jobbvakter utenom. Dette forstår han ikke og sier at vi trenger pengene, noe vi rent økonomisk ikke gjør.

 

Til vanlig har vi et godt forhold, har vert sammen i 10 år og har en datter fra før som er 2 år. Han er en super pappa og ønsket seg veldig ett barn til, men nå som det er en realitet isolerer han seg helt. Han var slik ved forje svangerskap også, men jeg trodde at denne gangen ville bli annerledes, at han kom til å glede seg mer og være mer forståelsesfull. Huff.. Jeg forstår at en graviditet påvirker pappaen også, men med hormoner i sving i tilegg blir det en del krangling her om dagen. Ikke mye romantikk akkurat.

 

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det ikke så mye krangling om dagen, men jeg trur ikke helt at samboeren min har forstått hvordan det er å være dårlig og ikke har energi stort sett hver dag.

 

han var fyllesyk her for ikke så lenge siden og da sa han jo liksom at han skjønte hvordan jeg hadde det, og at han synes synd på meg! Men dette ble litt fort glemt igjene tror jeg, han er jo aldri syk liksom.

Han synes fremdeles synd på meg hvis jeg er dårlig, men stadig oftere får jeg setningen "ja du er jo bestandig dårlig, det er jeg så vandt til nå atte". Det er ikke så koselig, jeg er jo dritt lei av å være dårlig.