Gå til innhold

Rolig i magen noen dager??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter på uke 32 i morgen, men har opplevd 2 dager nå der jeg synes dfet har vært litt roligere enn normalt. Flere som opplever det slik? Vet ikke om babyen har snudd seg eller hva det kan være. Merker jo at det er noe der, men ikke slik som ukene før. Har hatt en slik periode tidligere, men da tok det seg opp igjen etter en uke..

uff, veldig usikker på hva som er normalt og når man bør kontakte lege..

Setter pris på å høre andres erfaringer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Starter på 32 i morgon eg og. Her har det vore variert med liv gjennom heile svangerskapet. Har vore på sjukehuset to gonger fordi eg har vore bekymra, men alt har heldigvis vore i orden begge gongane, så nå har eg akseptert at vi er litt forskjellige, og ein ikkje kjenner like mykje liv kvar dag. Eg har ei framliggande morkake, så sjølv om eg såg det blei sparka då eg var på ultralyd, kjente eg ingenting.

Viss du kjenner det er bevegelse der, så er det nok ingenting å bekymre seg over, men det er ekkelt å vere så bekymra.

Skrevet

Jeg gikk til min jordmor med samme "problem". Hun sa at dette var helt naturlig. Babyen har mindre plass og kan bevege seg mindre. Dessuten danner den seg et søvnmønster, og sover store deler av dagen. Men du skal kjenne babyen i løpet av dagen. Går det en dag uten bevegelser må du kontakte legen, jordmor eller føden :)

Lykke til! =)

Skrevet

Sånn er det med min baby også. Hun kan være veldig aktiv, for så å være stille.. Men jeg kjenner liv hver dag. Det jeg har fått beskjed om er at om du ikke kjenner noe i løpet av en hel dag, så skal man kontakte sykehuset.

Skrevet

Tusen takk for alle svar! De var beroligende:-) Aktivitetsnivået er tilbake nå, så babisen må enten ha tatt noen hvile dager eller lagt seg i en helt merkelig posisjon. Nå kjenner jeg mye spark øverst i magen, så lurer på om den har begynt å snu seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...