Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt meg Igloo Troller-posen fra Barnevognhuset Rudo. Den var best i test på TV2-hjelper deg, så da håper jeg den er bra! :) Regner med den kommer i posten en av de nærmeste dagene. Kostet 1.298,- ca for 0-2 år. Bestilte også lammeskinn derifra..håper det er bra også! :)

Skrevet

Jeg elsker voksi-posene de kalssiske.. Men de er jo alt annet enn moderne for tida! Men det er kjempegreit å regulere temperatur i, og kljempelett å skaffe ei tynn innerdyne slik at posen kan brukes høst/vår også! Dersom vogna er stor nok så heier jeg på denne uten tvil!

Skrevet

Blir iglo troller her også:) Men vurderer å kjøpe med dette forlengerstykke, slik at den kan brukes opp til 4 år + tror jeg? Noen som vet? Koster bare noen 100 mer enn den korte.

Skrevet

kjøpte/ bestlte du denne på nett eller måtte du møte opp i butikken? Om nett- har du nettadressa? jeg har leita etter Igloo troller posen på vestlandet- men ikke funnet den.

Skrevet

Vi har kjøpt voksi-urban. Mente at jeg leste en plass at de var best i test, både mot vind og vann. I tillegg kom den best ut i forhold til brannfarlighet. Er en kombinasjona av ull og dun. Virker skikkelig god og varm.

Håper jenta vår blir å like seg oppi der :)

Skrevet

Hei! Jeg skrev mail til mailadressa som kommer opp på denne sida: http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wfhsgd#/page2/

Fikk svar kjapt! Da jeg bestilte hadde de bare str 0-2 år på lager i sort, men det var ikke lenge til de fikk inn den med forlengerstykke heller. Jeg fant ut at 0-2 år holdt for oss, selv om jeg egentlig tenkte på den lengste i begynnelsen.

Du må betale på forskudd. Porto kr 145,-.

Skrevet

Mener jeg hørte av noen av voksi-urban og igloo troller er samme posen, bare med forskjellig merke.

Skrevet

Ser at innlegget med link til troller-posen havnet lenger opp på siden.

Skrevet

niceness. takk skal du ha- jeg sender inn min egen bestilling.

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å få tak i en voksipose med hull til seler??

Skrevet

Idag kom pakkelappen i posten! Så skal snart veg å hente troller-posen og lammeskinnet. Håper det svarer til forventningene :) Betalte på mandag, og fikk hentelappen idag fredag, så det gikk jo egentlig ganske kjapt! :) Spennende med pakker! hehe..:)

Skrevet

Så bra, kan du ikke skrive hvordan den var når du har hentet den? Jeg har også tenkt å bestille den ser du, og spurte de i butikken om den ville passe i emmaljunga city cross bagen, det sa de at den ville, men hadde hvert greit å høre fra noen her inne som har kjøpt posen. Er den lett og grei til en liten vognbag? Eller blir den klumpete og stiv?

Skrevet

Vanskelig å si, da jeg ikke har sett den emmaljunga-bagen. Jeg har simo kombi, og der skal den nok få god plass :) Det er jo en tjukk god vinterpose, så litt "stor/tjukk" er den jo. men regner med det skal gå fint å få den i den bagen du har også. Tror ikke babyen skal fryse i denne hvertfall :)

Skrevet

vi har voksi urban :) den er helt lik igloo troller posen. Bare forskjellig merkelapp :D

Super pose!! mini er varm uansett hvor kaldt det er ute nesten. Mener at voksi urban posen enten var billigere eller dyrere enn igloo troller posen. Husker ikke helt, men her i byen så fikk vi kunn tak i voksi urban, så da var jo saken grei :)

Greit å sjekke ut tilbud og sammenligne priser før man kjøper en av de ihvertfall. Særlig siden det er helt samme pose :D

Skrevet

Jeg har EasyKid posen, også kallt EasyGrow. Med forlengerstykke.

Kom vel på andre eller tredjeplass i den testen!

Regner med dere har lest hva som er blitt testet, og hvilke kriterier som er mest vektlagt? Mtp hvordan dere skal bruke den...

For min del falt valget på denne da den kan forlenges, og vi dermed kan bruke dem som sovepose til ungene når vi drar på turer. De kan sikkert bruke dem til de er fire/fem år om de ikke blir veldig lange da!

Er i såfall så fornøyd at pose nr to er kjøpt inn til andremann også.

Denne kom godt ut på branntesten, og føler derfor det er trygt å bruke den på telttur der bålbrenning kan forekomme. Også holdt den seg godt vask etter vask, også noe jeg setter høyt!

Uansett, så tror jeg ikke noen av posene som sleges i dag er for dårlige, men det kommer mye an på hvor i landet man bor (klima) og bruksområde!

Skrevet

Tror også Voksi urban-posen, med forlengerstykke, holder til opp til 6 årsalderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...