babyi2010 - fødeklar- Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Jeg fortalte min 2,4 åring at mamma har en baby i magen. Da sa han bare at han også hadde baby i magen :-) Prøvde å si at gutter kan ikke ha babyer i magen sine, det er det bare damer så kan, og da blir de mammaer. Hehe han forstår ikke dette enda, men han er da skjønn. Jeg måtte iallefall fortelle det slik at ikke andre fortalte han det først. Etterhvert når magen blir stor vil han kanskje forstå at det er noe som skal skje. Heldigvis har tanten hans fått barn for noen måneder siden så han har sett hva som skjer da(at det plutselig kommer en baby, ikke fødselen nei) :-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Min jente på snart tre, påstår at mamma har tjukk mage fordi jeg har spist så mye pizza.. Kult. det sier hun titt og ofte veldig høyt. Og når jeg spiser is, sier hun at nå får jeg stoooor mage Men innimellom kommer hun på å fortelle at det er en baby inni der.. Bestefar pleier nemlig å klemme på lillemor sin mage og skryte av hvor stor og fin den er når hun har spist mye mat.. Hun blir jo riktig stolt av det, men ikke mammaen hennes. Hihi.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Vi har prøvd å si det til vår 2 år gamle jente også...he he Mamma har stor mage, mamma har baby i magen og viser magen og stryker over den. Da tar hun opp genseren sin og stryker over magen og sier baby. Prøver vi å si nei, ikke baby i din mage, bare i mamma sin, så trykker hun på navlen min og sier mamma baby. Finner sin egen navle, trykker og sier sasha baby. Ikke lett det der nei ;o)
Gjest Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Ingen form for sjalusi her=) Mellomste var 21 mnd da han ble storebror,men han elsket søstra si.Var med og stelte og satt med flaska si på fanget når hun fikk pupp=) Babyen min,kalte han henne=)
2005&2010 Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Vi har ikke sagt det til vår 3,5åring enda, venter til vi vet at alt går bra, men hun sier at jeg har baby i magen da, siden flere i barnehagen hennes skal bli storesøsken. Og her om dagen sier hun til meg: Du har baby i magen, og den kommer ut av tissen din. Aner ikke hvor hun har lært det, men er vel noe i bhg. Også begynte hun å gråte her om dagen og skrek: Jeg vil ikke ha baby! Gråt skikkelig og...hehe. Så det blir spennende å se hva hun gjør, den dagen jeg sier at jeg virkelig har en baby i magen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå