Elin snart mamma til 3 Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 skulle så gjerne visst litt mer hva jeg kan bruke den til. Er det noen som har noen tips å dele med meg Kan dele det lille jeg vet da etter en google runde Lage barnemat i mikroplus kannen 1 potet 1\2 gulerot litt paprika brokkoli. (ett par grønnsaker for å få i vitaminer.. tar det jeg har..) 1 fiskekake. 1 dl vann og ein klatt med smør.. inni microen i ca 5 min og hvile i 1 min. så tar jeg stav mixeren litt forsiktig rett oppi bolla.. og vips der var barnematen klar.. du kan jo bruka hva som helst til middag feks .-fiskeboller, filet, kaviar .karbonade- leverpostei, kjøtt, kylling ja stort sett det meste... ikke vær redd for å prøve!! masse grønnsaker.. så ungen blir glad i det når den blir større.. Koke poteter Beregn 1 minutt per potet du legger i. Hell i 1 dl vann å sett i microen Lage bakt potet Legg i 2 store poteter. Pass på at lokket ligger god på kannen. Inn i microen mellom 12-15 min
Elin snart mamma til 3 Skrevet 20. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. august 2009 glemte å nevne at jeg bruker den til å smelte smør i også da Har lest noe om at den kan brukes til å steke bacon i også , men vet ikke hvordan man går fram for å få det sprøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå