2 Hærligheter! Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Har hatt mer eller mindre vondt i halsen i nesten 2 uker,men ikke så ille som idag. Men ingen feber,-det er vell ikke noe å bekymre seg for..?? Tenker at det kanskje er lett forkjølelse som kan komme på høsten når det blir kaldere i lufta,men må si det her svineinfluensaen bekymrer..
Kausberg Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Jeg er blitt syk, har vært og testet for svineinfluensa. Får vite svar i dag... gruer meg. Men samtidig er jeg ikke SÅ syk, vond hals og hoste, hodepine og litt sm i kropp. Så hvis dette er svineinfluensa, så kanskje like greit? Så er man ferdig med det. (Jeg har vært og er redd for denne smitten og evt påvirkninger på foster). Så sitter her med te og et skjerf rundt halsen og satser på å bli frisk fort!! God bedring til deg Goofy!! =) 10.01.2010
2 Hærligheter! Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2009 Takk for svar ) Vet at det er hysteri rundt dette med svineinfluensa,men noen er bare mer bekymra enn andre.. God bedring til deg også!!)
Snabeltann Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 jeg har vondt i halsen på 8. dagen.. hoster og harker, men ikke noe swineflue her i gården sønnen min har det samme, og gubben har hatt det. du kjenner det når inluensaen kommer, den førser med seg feber og kroppsverk i tillegg.. denne greia jeg har sitter kun lokalt i halsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå