Gå til innhold

så glad :))


babyklar er lykkelig :)

Anbefalte innlegg

har vært så utrolig sliten og dårlig form dette svangerskapet, vært sykemeldt lenge nå, og har knapt klart å glede meg over babyen som kommer. Har hatt kanskje 1 fin dag i uka, resten av uka har jeg vært helt gåen.. så ble det ca 2 fine dager i uka for noen uker siden.. nå syns jeg at jeg har energi HVER ENESTE dag ;))) jeg skal nå begynne å jobbe litt også, og gleder meg kjempemasse til å være litt sammen med folk, ikke bare ligge i dvale inne :)) syns det er så herlig tid nå jeg :)) flere som har det fint for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt da, har et litt motsatt jeg da. Mister energien kjenner jeg så jeg har begynt på en homeopat medisin som heter sepia c-200, skal visst øke energi og ikke bli så sint av den.. Får se hehe...

Men veldig fint å få noen solskinnshistorier:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunnen også fått tilbake litt energi jeg og! Var plaget med vondt i bekkenet en periode, men i det siste har det blitt mye bedre, enda jeg har gjort alt det jeg ikke burde gjøre:)

Nå skal jeg ha fri en uke og ha en 3 åring hjemme hver dag. Kommer vel til å bli mer sliten av det enn å jobbe tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært slapp og trøtt hele veien.. :/ Og har et bekken som ikke jobber med meg, så har vært sykemeldt siden juni nå.. Og kommer meg nok ikke tilbake på jobb før mini er ute.. Grådig kjedelig, for er så ensomt å bare sitte inne... Men men.... det er verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...