Gå til innhold

Kjenner at jeg er fullstendig motlaus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei, motlaus og kjeder meg på en gang. Orker ingenting, regnet øser ned og jeg er bare lat. *blæææh*

Skal på kontroll klokken 1 så skal jeg til frisøren etterpå så jeg skal ut av døren hvertfall i dag, men noe mer enn det vet jeg ikke om jeg orker. Skikkelig bad day, rett og slett.

Måtte bare få syte litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å syte nå mot slutten :) Jeg føler det litt på samme måte som deg, men i dag skal jeg ha 3 venninner på lunsj så her er det vasking å rydding på gang... Har jo selvsagt et lite håp om at overaktiviteten skal sette i gang noe også - er 39 uker i dag og SUPERSPENT på å treffe den lille :))

Lykke til til deg og med ønske om en bedre dag, regner med frisørbesøket letter litt på humøret, det pleier det hos meg i hvertfall :)

Skrevet

Ja tror jeg også at det gjør, litt egenpleie bruker å hjelpe på humøret :) vi kvinner er enkle sånnsett.

Er i uke 39 i morgen så da har vi så godt som termin samtidig. Kos deg med venninne besøk, hørtes kjempekos ut. Hva skal du lage for noe spennende da? Her kjeder jeg meg så da må jeg leve gjennom andres hyggelige hverdag hehe

Skrevet

ja venninne lunsj er et herlig avbrekk fra ellers kjedelige, tiltaksløse formiddager ;)

Det blir nystekte rundstykker, kokte egg og pastasalat. Holder det enkelt, men godt blir det nok uansett :)

i går hadde jeg en sånn dag som du har i dag, men så snart sambo å sønnen vår kom hjem ble det liv i leiren å da går dagen straks mye lettere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...