Gå til innhold

Jeg er så spent...vi er i gang:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår ble første skritt tatt...på en lang lang reise vi skal gjennom! Jeg var hos fastlegen og forklarte saken om at vi har lyst å prøve å få barn til våren og fikk tatt de prøvene stork forlanger at blir tatt:) Jeg roser fastlegen min(første gangen jeg var der), hun var helt fantastisk:)

Så nå er jeg så gira:) Jeg har ringt og bestillt gyn.time hos Dr Magnus på Røde Kors klinikken(veldig mange som anbefaler han her inne), for å sjekke om jeg kan bli gravid.

Så nå er det bare å vente.... og vente! Er det noen som vet hvor lang ventetid det er på å få en journalsamtale hos Stork, fra den dagen man kontakter de? Tenkte å få til en time i januar.... tar alt i tid og ro, så når våren kommer er det bare å reise og prøve å bli gravide, uten alt stresset med samtaler og prøver og ditt og datt:)

Måtte bare si det til noen...er jo bare meg og samboeren(vi er to jenter) som vet det! Er jo såpass lenge til, så når den dagen vi begynner å prøve skal vi fortelle at vi er i prosessen(det ingen vet er jo at vi har gjort alt forarbeidet allerede);)

Noen som har noen råd og tips å komme med som er nyttige på veien?? Hadde satt veldig pris på det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare ønske lykke til jeg, håper alt går "på skinner" og at dere får en positiv test en gang neste år :)

Skrevet

Lykke til med babyplaner!

Du finner nok mange gode råd under forumet "homofil".

Skrevet

Lykke til!! Ble kjempe glad av å lese innlegget ditt! Håper alt går som dere vil!

KLEM!! :D

Skrevet

jojo, så dette barnet skal da ha 2 mammaer og ingen pappa som livets gang er ment for ? Så egoistisk!

Skrevet

ja, ja gammelt nytt anonym. slå deg sammen med fritt ord prisvinneren - dere er iallfall enige...

så moro HI, lykke til!!

Skrevet

Anonym 15:50

Noe så tragisk å skrive. Har du sett rundt deg i det siste og på alle type familier som finnes? Er det bedre å være alenemor da eller bli skippet frem og tilbake mellom mor og far? Eller mine, dine og våre barn hvor far og stemor gjør det slutt og du ser ikke de som har vært dine søsken lenger. Nei, la folk få leve som de vil. Jeg er sikker på at disse to jentene har mange menn i sin familie/omgangskrets som kan ta vare på disse verdiene også. Det er slike som deg som skaper fordommer hos barn.

Lykke til dere to med tur til Stork.

Skrevet

Jeg har ingen erfaring på den måten "å lage barn på", men ønsker dere lykke til. Det må være om mulig enda mer spennende å starte prøveprosessen i deres situasjon enn det var for oss. Kjempespennende. Skriv gjerne litt innimellom om det som skjer.

Skrevet

Så hyggelig! Vil bare ønske dere lykke til! :)

Skrevet

Jeg håper dere får barn når dere begge får øynene opp og funnet dere begge hver sin mann og levere et normalt liv som er meningen for alle. Dette tullet med samme kjønn er en prinsipp, mote sak som noen finner på at de ønsker å prøve.

Skjerp dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...