Klar for nr 2 Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Ønsker en som er vind og vanntett. Noen som vet om man finner ok dresser i London? Pris?
It's all about me Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Da jeg var 3 uker i England og London i desember for to rår siden så jeg ikke en eneste unge med skikkelig uteklær. Alle satt i for små vogner eller bilsetet i lette sko, menge med bare legger og tynt kledd ellers. Helt utrolig. Så jeg begynner nesten å lure på om de i det heletatt har hørt om vinterdresser......
prekæs Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Utedress der? Hehe. Er vanligvis ikke så veldig oppmerksom på hvordan folk kler ungene sine, men (og nå drar jeg alle over en kam:) unger i London er stort sett ikke påkledd vinterstid. Kuldegrader og knestrømper og shorts, tynne bukser uten noe under, hva er lue?, varme dyner og tepper osv, osv. Kjøp dress hjemme du:)
It's all about me Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Så dette var ikke bare en unik opplevelse jeg hadde?? Fikk sjokk når jeg gikk med min gutt, varm og godt innpakket i en god TFK vogn og så alle som satt i fravokste vogner i sommerklær. Og det var skikkelig kaldt enkelte dager. Stakkar barn.
snuppedupp Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Tror ikke du skal basere deg på å kjøpe utedress i London. Jeg har aldri sett en eneste dress i noen av butikkene i og rundt London. Engelskmennene er kjente for å kle barne i alt for kalde klær. Et typisk eksempel er boblejakke og shorts.
prekæs Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Jeg har vært i London sen høst og tidlig vår en god del ganger, og har hver gang reagert på hvor dårlig kledd ungene er. Så ullklær til småbarn ett sted og det var i en butikk med skandinaviske klær. Har vært innlegg her inne flere ganger om samme tema.
Klar for nr 2 Skrevet 20. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2009 Har funnet noen butikker på nettet og når jeg kom til uteklær stusset jeg litt... Noen jakker og kanskje en regnjakke- jeg tenkte at de må da ha bedre klær enn dette! Kan jo bli like kaldt der som i Norge. Ja ja- da blir det Reima på snuppsi da(: Takk for svar dere!
prekæs Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Ikke rart engelskmenn er kjent for å være bleke. De holder på å fryse i hjel:)
It's all about me Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Vi får sende inne bekymringsmelding til barnevernet på hele England...
Klar for nr 2 Skrevet 20. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2009 Ha ha- ja er jo utrolig merkelig da..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå