Gå til innhold

Noen som har kjøpt utedress i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker en som er vind og vanntett. Noen som vet om man finner ok dresser i London? Pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var 3 uker i England og London i desember for to rår siden så jeg ikke en eneste unge med skikkelig uteklær.

Alle satt i for små vogner eller bilsetet i lette sko, menge med bare legger og tynt kledd ellers. Helt utrolig.

Så jeg begynner nesten å lure på om de i det heletatt har hørt om vinterdresser......

Skrevet

Utedress der? Hehe. Er vanligvis ikke så veldig oppmerksom på hvordan folk kler ungene sine, men (og nå drar jeg alle over en kam:) unger i London er stort sett ikke påkledd vinterstid. Kuldegrader og knestrømper og shorts, tynne bukser uten noe under, hva er lue?, varme dyner og tepper osv, osv. Kjøp dress hjemme du:)

Skrevet

Så dette var ikke bare en unik opplevelse jeg hadde??

Fikk sjokk når jeg gikk med min gutt, varm og godt innpakket i en god TFK vogn og så alle som satt i fravokste vogner i sommerklær. Og det var skikkelig kaldt enkelte dager.

Stakkar barn.

Skrevet

Tror ikke du skal basere deg på å kjøpe utedress i London. Jeg har aldri sett en eneste dress i noen av butikkene i og rundt London. Engelskmennene er kjente for å kle barne i alt for kalde klær. Et typisk eksempel er boblejakke og shorts.

Skrevet

Jeg har vært i London sen høst og tidlig vår en god del ganger, og har hver gang reagert på hvor dårlig kledd ungene er. Så ullklær til småbarn ett sted og det var i en butikk med skandinaviske klær. Har vært innlegg her inne flere ganger om samme tema.

Skrevet

Har funnet noen butikker på nettet og når jeg kom til uteklær stusset jeg litt... Noen jakker og kanskje en regnjakke- jeg tenkte at de må da ha bedre klær enn dette! Kan jo bli like kaldt der som i Norge.

Ja ja- da blir det Reima på snuppsi da(: Takk for svar dere!

Skrevet

Ikke rart engelskmenn er kjent for å være bleke. De holder på å fryse i hjel:)

Skrevet

Vi får sende inne bekymringsmelding til barnevernet på hele England...

Skrevet

Ha ha- ja er jo utrolig merkelig da..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...