Gå til innhold

Vi er igang...og jeg er så spent:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår ble første skritt tatt...på en lang lang reise vi skal gjennom! Jeg var hos fastlegen og forklarte saken om at vi har lyst å prøve å få barn til våren og fikk tatt de prøvene stork forlanger at blir tatt:) Jeg roser fastlegen min(første gangen jeg var der), hun var helt fantastisk:)

Så nå er jeg så gira:) Jeg har ringt og bestillt gyn.time hos Dr Magnus på Røde Kors klinikken(veldig mange som anbefaler han her inne), for å sjekke om jeg kan bli gravid.

Så nå er det bare å vente.... og vente! Er det noen som vet hvor lang ventetid det er på å få en journalsamtale hos Stork, fra den dagen man kontakter de? Tenkte å få til en time i januar.... tar alt i tid og ro, så når våren kommer er det bare å reise og prøve å bli gravide, uten alt stresset med samtaler og prøver og ditt og datt:)

Måtte bare si det til noen...er jo bare meg og samboeren(vi er to jenter) som vet det! Er jo såpass lenge til, så når den dagen vi begynner å prøve skal vi fortelle at vi er i prosessen(det ingen vet er jo at vi har gjort alt forarbeidet allerede);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så gøy at dere er i gang! Dere må nok regne med minst en mnd ventetid på journalsamtale på Stork. Var i hvertfall det da jeg satte i gang for over 2 år siden, men mener jeg har sett her inne at det er litt venting. Lykke til!

Skrevet

Hei

Jeg hadde samtale med storken i juli, og ventet bare 3 uker. 19. august var jeg på min første inseminasjon, og hadde en veldig god opplevelse. De er veldig koselige der nede, og de gjør alt de kan for at du skal slappe av og ha det best mulig.

Det er lurt å beregne god tid når du/dere skal dra nedover, slik at dere slipper å stresse. Ellers er det greit å finne fram dit, og man kan komme seg fra flyplassen og dit i løpet av 1/2 time..

Det er bare å sende en melding hvis dere lurer på noe som jeg kanskje kan svare på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...