septembermum Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 I halvsøvne i natt kjente jeg at magen strammet seg veldig ofte. (kanskje det var tak,vet ikke helt forskjellen) I dag tidlig måtte jeg på do to ganger med løs mage og har fått noen få mensmurringer og veldig stram mage. Kjente liksom at nå burde jeg ikke utsette å pakke bagen lenger. Er ikke 100 % klar for dette akkurat nå,fordi jeg er snulta forkjøla og har fått en kjempevond hemoride som ikke har lyst til å gjennomgå en fødsel med pressing og fordoble seg. hjelp...........Skal til legen idag pga den og få krem. Kanskje jeg skal be ham sjekke åpning med det samme? Det er litt ubeleielig viss fødsel skulle skje akkurat nå med disse plagene mine som kom for to dager siden når jeg ellers har vært frisk som en fisk hele tiden. hva tenker dere?
tjorven- nr 3 Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Du vil nok merke det når fødselen er i gang : ) Men normalt å få løs mage i dagene før og mere kynnere. Kjekt å få legen å sjekke når du alt skal dit uansett! Lenge til termin?
septembermum Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2009 jeg har 9 dager til termin. Legen syntes hemorida ikke var særlig god og tok hull på den. Det kjennes nå mye bedre ut. Spurte om han kunne sjekke åpning med det samme siden det hadde begynt å murre litt i magen. Det var 2cm åpning. Så vi får se om det skjer noe nå framover......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå