Terese med to jenter Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Jeg er i uke 14 nå... Var en del uggen de første ukene, så følte jeg meg bedre en stund, siste uken nå har jeg vært veldig uggen og trøtt igjen... Har også blitt plaget med hard mage... Skal ikke dette gå over nå? Er så lei av å være uggen og trøtt....
*December_Wish* Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 heisann. jeg er i dag 16+5 nå* å ukene før har jeg vært extremt trøtt, litt små uggen, null energi, flydd på do som besatt, vært oppblåst osv men nå pluttselig føler jeg meg i super form igjen,å det er veldig deilig ja:) er vel litt individuelt når sånt går over eller om det går over i det hele tatt tror jeg, men isåfall er det nok ikke så lenge til nå sikkert:) å da kan du jo bare nyte graviditeten* yayy* Lykke til* Mvh. Therese.
Gjest Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Var kvalm og utrolig trøtt tilogmed uke 14. Nå er jeg i uke 25 og føler meg helt normal. Litt trøttere innimellom kanskje
Maisie Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Tja, er 18+3 i dag, og sliter med bekkenløsning, kvalme, hodepine, migrene, blodtrykksfall, generell slitenhet i kroppen, problemer med hukommelsen og trøtthet. Hurra...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 13 fullgåtte uker, og i min 14 (iflg bim) trøtt trøtt trøtt, halsbrann til tider, flyr på do min 2 ganger på natten, sulten sulten, kvalm, uggen, trodde dette hadde gitt seg, men har hatt et par dager med kvalme igjen nå. Skulle vært på jobb i helgen, men jobber kun natteskift, og har ikke sjans nå som jeg er helt kaputt og løper i seng 21.30 om kveldene... Så får håpe det gir seg. Føles nesten litt "dumt" å være sm pga trøtthet...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 også ør til tusen, og hukommelsessvikt!
lille frø, mor til to Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Kjenner når babyen beveger seg i magen, dette kan man se godt på utsiden og. I tillegg til bekkenløsning:( Finner ikke jobbnøklene mine, så jeg har vel gått i ammetåka også.
You can call me Dårris Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Litt opp og ned her. Er 16+ 5, og den værste kvalmen har gitt seg, jeg er fortsatt tidvis forferdelig trøtt, og hukommelse har jeg ikke, så alt må skrives ned. Jeg har fått bekkenløsning, og er plaget med migrene (men det hadde jeg nok vært uansett) Magen begynner å synes ganske godt nå. siste ukene har den vokst mye:) Og så kjenner jeg små dunk i magen, ikke hele tiden, men innimellom:) Lillivanilli90: Lovehearts hjelper mot halsbrann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå