Gå til innhold

Dere som har/har hatt svineinfluensa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hvor lenge varer egentlig dritten? Jeg har ikke fått påvist, men fikk beskjed om å gå utifra at det var det siden alle symptomene er tilstede. Legen ville ikke ha meg ned pga smittefaren. Har ei lita på 4 mnd som fullammes og en på 8 som går på skolen. Er så bekymret for å smitte dem, hjelper jo ikke med paracet og hvile nytter jo ikke med to aktive krabater. Vil bli frisk nåååå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen mann som kan trå til? God bedring.

Skrevet

Hehe, joda, men han er jo på jobb hele dagen. Kveldene er greit, men må jo opp og få eldste på skolen og stelle minsta. Godt det er helg snart! Og takk:)

Skrevet

Jeg har også en på 4 mnd som ammes,og igår da jeg var på et kjøpesenter var det faktisk TO personer som nøs rett på meg..:( så hvis jeg har fått det nå så blir vel babyen min smittet av meg:( Noen som vet hvordan babyer takler dette?

Skrevet

snakket med legen om det. skulle bare fortsette å amme pga antistoffer i melka. prøve å unngå at hun kommer i kontakt med spytt og snørr. Det er ikke verre enn en vanlig influensa så om baby ellers er frisk er det ikke noe problem - heldigvis. Jeg var syk da hun var 3 uker gammel også, ble faktisk ikke smittet den gangen iallfall, er ekstremt nøye på hygiene når jeg er syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...