Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Nyser de ofte? Jeg synes jenta mi har nyst nesten hver dag, hun er 3mnd. I begynnelsen og på helsest i uke 6 fikk jeg vite at det var normalt. Men begynner å lure litt når det er hver eneste dag (nyser ca 2ganger daglig) er ikke det litt mye? Hun er ikke tett eller hoster. Føler at jeg kler nok på henne. Nå har det vært veldig skiftende i sommer men likevel har jeg passet på hvert minutt at hun har nok på seg, samtidig er hun veldig varmblodig av seg. Nå har jeg begynt med ull innerst på kroppen, og tykkere lue ute. Hilsen førstegnagsmamma
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Min har nyst hver dag siden han ble født. Og det er som du har fått høre helt normalt. Har ingenting med forkjølelse eller påkledning å gjøre. Det har nok med så naturlig som å rense luftveiene å gjøre. De kan jo ikke gjøre noe selv for å få bort irritasjoner, ved å f eks snufse eller snyte seg. Og da ordner det seg selv ved nysing.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Jenta mi nyser 3-4 ganger hver dag. Såååå søt!
2 små og en undulat Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Gutta mine på 19 måneder og 2,5 måned nyser hele tiden, ihvertfall 6 ganger om dagen. Selv om eldstemann alltid har nyst mye har han kun vært bittelitt forkjølet en gang, så nysing er nok ikke tegn på sykdom:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Tusen takk for lettende svar Jeg er ingen bekymret mor av natur, men av og til må man lure litt Ja de er utrolig søte når de nyser.. først kommer èn nys, så er det ikke alltid den siste kommer, men da er det et "puuuuh" isteden å hun puster lettet ut, såå skjønn HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå