Gå til innhold

mirakela


indigomamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn rent bortsett fra den ustanselige kvalmen som gjør at man fungerer dårlig, går det fint! Jeg blør nesten ikke mer, og føler meg ganske sikker på at babyen holder seg på plass. Jeg får ikke vite noe før neste uke, hvor jeg skal ta ny blodprøve.. Så jeg krysser fingre, og tar ingenting for gitt før 1.trimester er fordi.

 

Takk som spør! :)

 

Hvordan går det med deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt og høre da :) må du gi beskje om hvordan det går i neste uke da:)

i dage r jeg kvalm. men det er pga at jeg er full av slim i halsen. og så kan det jo muligens være for at jeg spiste 2 posjoner grøt til frokost hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve det! :)

 

Akkurat nå blir jeg kvalm bare av å tenke på druer, men kanskje det går over. Har spist så mye frukt og gulrøtter i det siste for å dempe kvalmen - det er jo friskt og enkelt å spise. Men nå blir jeg kvalm med tanken..

 

Så det var en peanøttpålegg i kjøleskapet på jobben. Dét fikk jeg skikkelig lyst på ;D Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forrige gang var jeg sinnsykt kvalm. Da hjalp det veldig med en bit av fyrstekake (=proppfull av energi) som jeg alltid hadde liggende på nattbordet. Jeg spiste en bit kake før jeg rørte meg i sengen, lå stille i 10 min til før jeg stod rolig opp.

 

Kanskje ikke verdens sunneste frokost, men det gjorde til at jeg kom meg mye bedre gjennom dagen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...