Bigga, Matta og lille banan Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Ble strippet på mandag, og etter det har det rent ut slim hele tiden. MYE Blir det produsert mer, eller hva er dette?? Noen som vet??
cakes Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 det er rett og slett mye slim inni der.. slimproppen min gikk i uke 35, er nå uke 39, og det kommer fortsatt ofte og mye slim. ser nesten ut som snørr(ja..ekkelt...). må bruke bind. jordmor sa at det var helt vanlig, akkurat som masse utflod eller vannete utflod.. er jo et tegn på at ting driver og modner seg da.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Pratet faktisk akkurat med jordmor nå, og hun sa det at når man blir strippet løsner det masse slim, så det er nok slimproppen som går... Ikke farlig, men egentlig bare bra sa hun.. Jeg ble strippet på tirsdag, og har det samme "problemet"
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 så godt å høre Ble strippet på mandag, og proppen har gått. Får håpe det modnes i en fei da. Hår åpning og greier, mangler bare en fødsel
EnNySpire:) Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Samme her gitt.. Slimproppen min gikk i går og det har kommet slim hele natten og det kommer enda.. Ekkelt, men ingenting som er bedre enn at det blir fart på sakene
VinterSol+2 Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 "det er utrolig hva som kan komme ut i slutten av tredje trimester" som min jordmor sa hehe
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 så da fikk jeg også svar på det jeg lurte på også. De 2 siste dagene har det kommer tjukt grønn/gult slim (her kommer alle detaljer) hver gang jeg har tørket meg!! Men ingen blod?? Skal det ikke liksom være blod i slimproppen? Er vel ikke helt gått enda da, men det kan umulig være mye igjen hehe... Lykke til alle fødeklare damer - snart har vi våre søte små hos oss
EnNySpire:) Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Trenger ikke være det. Det er veldig inviduelt Sist svangerskap gikk deler av slimproppen som var helt blankt, noen dager senere kom det mer med litt blodspor i. Men det er veldig forskjellig. Gleder meg til å se den lille prinsen min nå. Føler jeg har ventet i all evighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå