nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 kan man amme hvis man er syk? Går sykdommen ut i melka og baby blir syk på samme måte som antistoffer i melka? Mister man produksjonen hvis baby f.eks får mme 1 uke mens mor er syk? bare sånn at jeg vet det i tilfellet...
flypapir Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Amm-amm-amm Det er den beste medisin for den lille fikk jeg beskjed om når jeg spurte barnelegen på St.Olavs hvertfall (spurte sånn i tilfelle jeg og)
It's all about me Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Er du syk er det beste du kan gjøre å amme mest mulig. Babyen blir ikke smittet gjennom melken, men får ekstra antistoffer. Så sjansen for å smitte er mye større hvis du ikke ammer. Dessutten er sykdom en ting som ofte minsker melkeproduksjone, så ved å droppe i en uke kan jeg nesten garantere at du mister melken.
yamamama Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 gå inn på pandemi.no og les om råd til gravide og ammende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå