moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Jeg ska ha barnefri og reiser til byen når jeg har levert barna. Jeg må handle litt klær til de små, regntøy til lillebror. På kvelden imorgen skal jeg være med en god venninne og vi skal ha litt mat (enten hjemme eller ute) og gå på kino. Ser for meg at jeg kjører hjem igjen på kvelden, og sover lenge på lørdag. Så blir det vel husarbeid på lørdag. Har ingen andre planer foreløpig. Sover nok lenge på søndag også. Og plutselig er det mandag igjen......
ippemo får augustbaby Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Denne helga er litt ampuert grunnet jobb, men det ser ut til at det blir middag med et vennepar den ene kvelden vi har helg
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Om eldstemann blir frisk skal han til avlastningsforeldre. Jeg har jobb tidlig lørdag, ellers fri. Er vel lovt rimelig bra vær i helga, så får se om vi finner på noe ute da,må sikkert uansett male litt på huset.
Ranveig R Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Svigers er vekkreist, så på laurdag etter jobb tar mannen med seg ungane dit resten av helga. Første gong sidan vi flytta inn (nov 07) eg får huset for meg sjølv. Skal bli kjempedeilig! Skal vaske sengetøy og rydde litt på laurdag ettermiddag og så skal eg høyre om nokre veninner vil komme på jentekveld med digg og jentefilm ) Søndag skal eg sove!
Kulå Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Jeg har jobbehelg. Utenom d så blir det vel kos m barna : )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Kan jeg stille noen spørsmål her til deg storebror? Blir så nysgjerrig.. Avlastningshjem? Visste ikke at gutten din hadde det? Er det noe han har fått nå? God bedring til han!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Jeg har ingen særlige planer. Jobbe litt i huset blir det nok. Er det opphold bør jeg også male, men her er det meldt regn hele helgen!!! Hadde vært kjekt med en lang gå tur hele fam, men må se været litt ann..Kino høres jo da veldig fristende ut. Det er lenge siden sist. hva skal du se?
NoDoubt Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 På søndag skal jeg faktisk på DiB-treff. Vi har hatt treff i 4 1/2 år nå:-)
metaMORfose Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Vi skal ut med de store barna i ettermiddag, vesla (babyen) skal til farmor og sove over der, mens far, jeg og de store skal på kino & spiseutflukt. Vi er vel en av de få som ikke har fått med oss Istid 3. Lørdag skal vi ha handletur på formiddagen og til noen venner og planlegge høstferietur på ettermiddagen og kvelden. Søndag får vi besøk av svigers og mannen min sin søster med familie, så det blir hjemmedag med middagsgjester, veldig kos!!!
blond Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 Det er ikke verst med dib-treff enda! Hvem (hvilke nick) er med der? Kan du ikke be dem flytte over på bam? Er fint å se mange nye nick her (som er kjent fra dib)!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 feire voksenbursdag til jentungen på lørdag, og barneselskap på søndag....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 Å ja her ser jeg jo hvorfor du har bakt 7 kaker ikveld hehe:) Du er god. Da får dere det travelt hele helga ja. Stort barneselskap? stor familie?
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 22. august 2009 Vi så "proposal" og den var verdt alle pengene. Skikkelig god film =) Etterpå gikk vi litt og kikket, kom over en rolig italiensk restaurant og spiste der. Var kjemepgod mat og vi pratet om alt slags. Når de stengte, gikk vi tilbake til bilene og ble stående og prate lenge. Jeg var veldig trøtt når jeg kjørte hjem og var ikke hjemme før kl.2. da var jeg trøtt, ryddet inn litt handlevarer og gikk rett i seng. Sov til kl.12.30 idag. Men var på do 2-3 ganger i morges. Nå har jeg vasket leiligheten og satt på klær, sitter her foran dataen, har så lyst på noe godt, men vil prøve å gå ned litt, så prøver å holde meg =(
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. august 2009 #15 Skrevet 22. august 2009 Det blir 25 unger på søndag:) Også var vi 18 her i dag:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå