Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 pusser tennene bra, ikke sånn ånde på en måte. men når d er en tid siden hun har spis får hun en spesiell ånde.. tipper d er gasser fra magen. men vil feks sånn b 12 eller hva d heter hjelpe tru ? hun kan jo ikke spise hele tiden
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 dette kan være tegn på forskjellige sykdom(ikke nødvendigvid farlig) Men jeg hadde tatt henne med til lege,mest grunnet at hun kan oppleve det som sjenerende hvis noen komenterer det,du vet åssen unger er..
Himmel og hav Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Lukter ånden hennes aceton? Er hun tørst? Da kan det i tilfelle være lurt å sjekke blodsukkeret hennes.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 ja, jeg har tenkt det skjønner du, lurte å om jeg skulle sjekke det. har jo lært om d på skolen=) skal gjøre det m en gang
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Tenker det samme som Himmel og hav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå