Gå til innhold

" du har nå -9 dager til termin..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig oppmuntrende å lese ;-)

Nei, nå skal jeg ikke gå inn på min side mer før babyen er kommet... om det er noen baby inni der da, begynner jo å lure.

I dag burde han komme, synes jeg. Har fortjente det nå. Nr fire kom 9 dager over og nr to 8. Kun nr tre som har gått til 16 dager, kanskje han er like treg som broren sin som slett ikke ville ut.

Synes alle har født nå, er det bare meg igjen? Snufs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei alle har ikke født ennå.. På min side står det du har -7 dager igjen til termin=/

Men en ting som er positivt iallefall og det er at vi nærmer oss=)

Skrevet

12 dager igjen . men føles ut som en evighet til :)

Men har startet en ny tankegang: hehe..

Takknemlig for at jeg enda kan gå med tanga og ikke truser med bind, takknemlig for at jeg ikke har såre bryster etc.. hjelper litt på :)

Skrevet

9 dager igjen her også.. :( Hadde liksom sett for meg at jeg skulle føde i uke 38 av en eller grunn - men den gang ei... Krysser fingrene for at hun ikke drøyer stort lenger! Jeg er jo såååå utålmodig!!! :)

Lyke til til alle dere andre som nærmer dere :)

Skrevet

æsj, å gå på overtid er så utrolig slitsomt..

-husker det godt fra førstemann, da gikk jeg på overtid etter menstermin, og hele kroppen sa lissom i fra at "nei nei nei! nå burde vi være ferdige med dette her!"

min fulle sympati!

Skrevet

nei det finnes ikke oppmuntrende..lei!! -4 dager jeg da..våknet med en mel på tlf om "når skal du egentlig føde, nå er du laaangt over tiden..kjenner du ingenting??" hyggelig..syns det var en kjip start på dagen:) men vi burde alle få snart, syns det er altfor mange som går over tiden...

kanskje det skjer hos oss i dag...:) krysse fingran for oss..

*FøDeStØv* til oss...

Skrevet

Jeg føler sykt mye med dere som er på minus sia for å si det sånn. Jeg har 10 dager igjen til termin og jeg holder nesten ikke ut. Er så mentalt klar at jeg har ikke ord. Storesøster kom 7 dager før så nå synes jeg at denne også kan komme. Alt er bare tungt og det er ikke noe gøy. Så om jeg skulle gå to uker over, altså at det ble 24 dager igjen.... OH MY.... *nervesammenbrudd* sier bare jeg.

Lykke til dere på minus, dere fortjener virkelig å få bli ferdig nå.

Skrevet

-8 her....blææææ! Flott å blitt ferdig nå ja...har fått time på sykehuset på mandag hvis ingenting skjer før! Da har jeg iallefall en endelig dato å forholde meg til..

LYKKE TIL:)

Skrevet

Jeg er 9 dager på overtid jeg også, ikke kjekt... skal til overtidskontroll på sykehuset imorgen, så får se hva de sier der! håper det kan skje noe snart, har veldig lite lyst til å bli satt i gang, har hørt at det kan ta sååå mye lenger tid ;/ kan jeg be om keisersnitt dersom jeg ikke har født før jeg må bli satt i gang? har hatt litt fødselsangst hele tiden, men har tenkt at de timene skal jeg klare, men det er jo så mange som blir satt i gang som bruker maaaange flere timer enn dette ;/

Skrevet

Ikke lyst til å bli satt i gang selv. Skal på overtidskontroll på mandag, men kjenner den lille har det bra, så da blir det nok ikke satt i gang noe heller.

Men må si jeg ser frem til å bli ferdig nå. Vet han ligger helt klar der nede, så jeg skjønner ikke hva han venter på ;)

Men i løpet av neste uke kommer han i alle fall! Dette blir vår siste helg uten baby :) koselig å tenke på i det minste.

Fordelen er at jeg overhodet ikke gruer meg til noen fødsel.. skal ha vondt med glede, når det enn blir.

Godt å se at vi er flere som venter utålmodig, hjelper litt. Er litt demotiverende at "alle" føder og her sitter jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...