Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke på overtid idag...uff denne ventinga tar knekken på meg!!

Skal til jordmor etterpå, regner med/håper å bli strippet og sendt på sykehuset for overtidssjekk.. Vet at jenta er over 4 kg, så jeg syns det kan skje noe før hun nærmer seg 5 hehe ;)

Gikk 6 dager over med førstemann, fødselen satte igang etter stripping, så jeg håper på det nå også!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også er en uke på overtid i dag=/ Skal til legen i dag, og tenkte jeg skulle høre om hun kunne strippet meg, men jeg har mine tvil. Men skal i allefall spørre.

SF målene mine er ganske høye, så alt tyder på at det er en stor jente inni magen, men jeg håper det er mye vann og, for jeg har ikke lyst å føde noe stort første gangen=/

Uansett så får du har lykke til hos jm i dag og håper at strippingen setter igang noe=)

Skrevet

Skjønner du er lei. Jeg tror ikke symfysemålene dine sier noe spesifikt om størrelsen på barnet. Med mine to forrige barn har jeg begge gangene ligget over kurven, og i ytterkant av det grønne feltet, uten å få store barn. Første veide 2600 gr og neste veide 3100 gr.

Lykke til!

Skrevet

5 dager over her, og har også stor jente i magen.. Hun ble estimert til 4 kg for en uke side! Skal på sykehuset i morgen for samtale og ny estimering.

Huff, jeg blir helt gaaal av denne ventingen jeg. Første barnet mitt var 4280 når han kom og han ble tatt med hastesnitt. Denne gangen er jeg selvsagt veldig bekymret for at det samme kommer til å skje:S

På sist samtale sa lege at hun frarådet meg igangsettelse da dette ga svakere rier og at jeg ville trenge gode rier for å få henne ut.. Etter denne samtalen har jeg tenkt og tenkt.. Hvis de mener igangsettelse er en dårlig ide og hun ikke vil komme av seg selv med det første.. Skal jeg da vente 14 dager over tiden på at hun evt vil komme av seg selv og da kanskje være veldig stor, vanskelig å få ut og at det hele ender med keisersnitt igjen? Noe som er mitt største mareritt.. eller skal de sette i gang og riene er for svake og det vil bli keisersnitt? Eller skal de planlegge et snitt?

Herreguuuud, som dere ser blir jeg gaaaal av tankene!!

Det skal bli godt å få en prat med de i morgen og jeg håper jeg blir litt klokere!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...