...♥... Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Tenker på å kjøpe en vogn vi kan ha stående i b.hagen, da jeg synes kombivognen blir så tung å frakte til å fra b.hagen hver eneste dag.. Har sett litt på simo sportstrillen, men har ingen erfaring med denne.. Noen som vil dele sin erfaring?=) Vet dere evt. pris på denne? Takker for alle svar;)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Hei ! Vi har ei Simo sportstrille stående i bhg, og syns den er helt super Barnas hus selger den nå for 2999, fullpris er 3699. Vogna er: - Lang og romslig - Ikke full liggestilling, men god nok i massevis. - Lun - Grei å trille - Ikke noen lettvekter, men lettere enn ei simo kombi feks. Har du mulighet, så dra og se på den før du evnt kjøper
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Foresten så ligger det ofte mange av den typen ute på Finn om du ikke vil bruke så mye penger på vogn.. De lever nesten evig de vognene der!
Alenemamma :) Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 jeg var å prøvde simotrillen i butikken når jeg skulle kjøpe scooteren min, den var utrolig tung synest jeg, veldig stiv å kjøre. jeg likte den overhode ikke, Men til å sove i er den sikkert super:) Jeg derimot er veldig fornøyd med scooteren min; Kjempegod vogn:) anbefalles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå