Gå til innhold

boken sommerlandet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har fått boken sommerlandet når de har mistet barnet?

Jeg er storesøster til 3, som egentlig skulle ver 5.

Bursdagen min for noen dager siden skulle vært 15 års dagen til min 4år yngre dødfødte søster. Jeg har også en søster til som ble født dødfødt 8mnd senere. Jeg er idag gravid og dette er noe tankene ofte har surret rundt. Jeg husker godt min mor da jeg var på sykhuset å besøkte henne etter fødselen, spesiellt hun første. Da fikk jeg boken Sommerlandet-en fortelling om håp, av jordmoren der.

 

Jeg har ikke selv mistet noe barn, men to søstre. Dette har selfølgelig gått innpå meg, og jeg har sett min mors reaksjoner oppi alt.

 

Jeg vil si kondolerer til alle dere som har mistet deres lille engel.

 

 

 

http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/bilder/Sommerlandet_medium_(19936).jpg/$FILE/Sommerlandet_medium_(19936).jpg

 

"Sommerlandet"

En fortelling om håp. En trist og vakker bok om det å miste et barn.

 

 

Link til hvordan boken ser ut, den boken har hjulpet en hel del. Jeg vil gjerne ambefale den om dere ikke har fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk boken av sykehuspresten som hjalp oss og forrettet begravelsen da vi mistet vår lille jente etter termin. Hun leste også opp et utdrag som gir oss mye trøst i begravelsen. En flott bok som jeg håper vil bli fin å lese for lillesøster / lillebror som nå er på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Jeg fikk også den boken av sykehus presten da jeg mistet min lille engel Dennis i krybbedød, 4 mnd gammel..

 

Utrolig bok <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...